fbpx

איך ומה לשווק להם?

גם הוא היה שם. שר החינוך בכנס השיווק לנוער
שר החינוך בכנס השיווק לנוער, צילום באדיבות Teenk

 

רשמים מכנס השיווק השנתי לנוער: כה אמר דור ה-Z

השבוע התקיים בתל אביב הכנס השנתי החמישי העוסק בשיווק לבני נוער וצעירים. הכנס נערך על ידי איגוד השיווק הישראלי בשיתוף משרד הפרסום teenk, ונדונו בו נושאים הקשורים לאתגרים העומדים בפני כל מי שפונה לדור ה-Millennials) Z), כמו גם הסברים על הפעולות שכדאי לנקוט כדי להצליח מבחינה שיווקית.
אורח הכבוד בכנס היה לא אחר מאשר שר החינוך, הרב שי פירון, שקרא לשיתוף פעולה בין משרד החינוך ובין המשווקים והמפרסמים – סביב מטרה משותפת להגיע אל בני הנוער וליצור כאן דור ערכי. יניב ויצמן, מנכ”ל משרד הפרסום teenk, שהנחה את הפאנל הפותח בכנס, אמר בתגובה לדברי השר: “מרגש לשמוע הצהרה חסרת תקדים של השר שקורא להקמת קואליציה משותפת בין המשווקים והמפרסמים לבין משרד החינוך. הידיעה שיש לנו גיבוי ורוח של שיתוף פעולה מצד משרד החינוך היא מדהימה, וכמובן מהווה שינוי עמדה מובהק ממה שהיה בעבר”.
בכנס השתתפו גם מומחים ישראלים ובינלאומיים העוסקים בדור ה-Z, וביניהם: אור ליבן, מנהל תחום משרדי פרסום ושותפויות ב-Google ישראל; ניצן דיקשטיין, מנכ”ל חטיבת הנוער והילדים בקבוצת המגזינים “ידיעות אחרונות” (הציג “איך נראה דור ה-Z במספרים”), תמיר ליאון – אנתרופולוג יישומי, ועוד.
במהלך הכנס משכו את תשומת הלב במיוחד שתי יוזמות של בני נוער, שזכו לאהדת הקהל. האחת היא יוזמה חדשה בשם “TEENGURU ובמסגרתה מרצים בני נוער בסגנון TED, והשנייה היא יוזמה בפייסבוק בשם “נוער קורא, המוכיחה כי בניגוד לשיח התרבותי המבכה על כך שבני הנוער אינם קוראים – ישנם עדיין לא מעט בני נוער שקוראים ספרים רבים וממליצים עליהם לחברים ברשת.

TEENGURU: ב-13 בספטמבר הם היו על גג גן העיר

האם הם באמת מוכרחים להתגייס לצה”ל?

מגזינים לבני נוער ששרדו את עידן האינטרנט 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.