fbpx

עידן הקרח

עידן הקרח
מחליקים ונהנים. צילום: איליה קוגוסוב

חד וחלק: קריר ונעים בהיכל הקרח בחולון

 

במסגרת חיפושיי אחרי אטרקציות קרירות לבילוי עם הילדים בחופש הגדול הגעתי גם להיכל הקרח בחולון. מתחם Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל, הוקם בהשקעה כספית גדולה מאוד, כך נאמר לי, כדי למקם את ישראל על מפת ספורט החורף הבינלאומית. המתחם הקפוא משמש כמרכז האימונים של קבוצות הוקי ישראליות (כן, מתברר שיש כאלה), שעד עכשיו נאלצו לצאת לאימונים בחו”ל או להרחיק עד מטולה, ושל מחליקים אמנותיים המתאמנים לקראת אולימפיאדת החורף. אבל לא צריך לשחק הוקי או להיות מחליק אמנותי כדי להיכנס אליו. האתר פתוח לכל מי שרוצה סתם ליהנות מההחלקה על הקרח. כמונו.
אז הגענו אחר הצהריים אחד, שני מבוגרים וחמישה ילדים בגילאי שבע עד 14. בהתחלה, כאשר נכנסנו למקום נהנינו מהקור הנעים שהפיג את הלחות והחום שבחוץ, אבל מהר מאוד היה לנו קר מדי. אז המלצה ראשונה: התלבשו היטב – חולצות ומכנסיים ארוכים ואפילו כפפות, מכיוון שרוב הסיכויים שלא תצאו משם כל כך מהר. במקום יספקו לכם את הנעליים וגם קסדה ומגנים (קסדה חובה עד גיל 10). ההחלקה נעשית בסבבים כדי לא ליצור עומס ברחבה ולשמור על ההנאה של כל המחליקים. נכנסנו לרחבה. אני והקטנה נצמדנו למעקה והתחלנו להקיף את הרחבה לאט לאט, נזהרות לא ליפול, לגדולים יותר לקח כמה דקות עד שהם תפסו ביטחון והחלו להחליק במהירות, חולפים על פנינו בכל סיבוב עם חיוך גדול על הפנים. בעוד אני המשכתי לדדות עם הנעליים, הקטנה כבר עזבה את המעקה והחליקה לאט לאט והחיוך התפשט גם על פניה.
לצדנו החליקו ילדים ומבוגרים, כאלה שניכר שהם חברי קבע כאן, וגם כאלה שנפלו לא מעט אבל התעשתו (וצחקו) והמשיכו להחליק. כל כמה זמן מוציאים את המחליקים כדי לנקות את הקרח ולהחליק אותו. ההקפדה על מקצועיות ובטיחות באה לידי ביטוי גם במשגיחים הנמצאים ברחבה ושומרים על הסדר (צריך להחליק רק בכיוון אחד) ומסייעים לנופלים (חשוב לומר שההחלקה מסוכנת והנפילה עלולה להיות מאוד כואבת וחובה להישמע לכללי המקום). סבב החלקה נמשך 45 דקות ועולה 65 שקלים – לא מעט. וזה המקום להמלצה שנייה: חפשו את המבצעים או את ההטבות שמעניקים בכרטיסי האשראי או בוועדים השונים כי אחרת הכאב בכיס יהיה הרבה יותר גדול מכאב הנפילות על הישבן. לילדים לא הספיקו 45 דקות וגם לא שלוש שעות. הצלחנו לגרור אותם משם רק חצי שעה לפני שהמקום נסגר ורק עם הבטחה שנבוא שוב. כמובן.
במקום מופעל בית קפה עם כיבוד קל ושתייה חמה וחנות לציוד מקצועי. אפשר לעשות כרטיס מנוי המאפשר כניסה ללא הגבלה, יש סדנאות מיוחדות ללימוד החלקה בחמישה ימים (מגיל חמש) ואפשר לערוך באתר גם ימי הולדת.

Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון – שעות פתיחה להחלקה חופשית לקהל הרחב: א’-ה’ 20:00-17:30, ו’ 24:00-11:00, שבתות, חגים וחופשות 24:00-10:00. מומלץ לוודא את שעות הפעילות באתר החברה או בטלפון 03-5323008

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.