fbpx

מבלים במים

צילום שי אלמוג
צילום שי אלמוג

רוצים לשנות אווירה ולבלות עם הילדים?

מבצע צוק איתן נכנס ליומו ה-26. אנחנו נמצאים בעיצומו של החופש הגדול, חלק גדול מהפעילויות לילדים בוטלו, והם נמצאים רוב הזמן בבית במזגן ומול הטלוויזיה. מה עושים? איך מייצרים שגרה של חופש גדול ומספקים עבורם תחושת חוסן גם בתוך המבצע הזה?
הנה רעיון: פארק נחשונית הנמצא במרכז הארץ, סמוך לראש העין, מספק מענה שפוי ומהנה לשאלה. הנהלת הפארק מחלקת 1200 כרטיסים לתושבי עוטף עזה, וזוהי סיבה נהדרת לרוץ לשם ולהעביר יום משפחתי מהנה בין מגוון המגלשות, הבריכות והמתקנים שהפארק מספק.
אנחנו היינו שם ביום שישי, עוד לפני שהמבצע החל (מודה – זה נראה כאילו חלף נצח). מגרש החניה החינמי נראה מלא, ולרגע חששתי שלא אמצא פינה לשבת בפארק. להפתעתי, הפארק מוצל, רחב ידיים וצבעוני. ניכר שהוא תוכנן להכיל מספר רב של אנשים. כך שאם אתם תופסים פינה בדשא עם צל ותצפית טובה לבריכות – אתם מסוגלים אפילו לנמנם בזמן שהילדים מתרוצצים להם בין בריכה למגלשה או להופעה של אחד האמנים.

מחפשים ספרים מומלצים למתבגרים?

איך נרגעים במציאות המטורפת הזאת?

הורות בעידן הרזון: מוציאים את המילה “דיאטה” מהלקסיקון

הפארק עצמו כולל מגוון של מתקני משחק בתוך המים ומחוץ להם. וכך אפשר לצאת מדי פעם מהבריכה לקרוסלה או למכוניות מתנגשות. לאחר מכן ניתן לחזור לבריכה, למגלשות הענק או למתקנים המשעשעים והמרטיבים שבתוך הבריכה. אם נמאס לכם קצת מהמים, תוכלו להתרענן ולבלות בצפייה בהופעה של אחד האמנים המופיעים באותו יום בפארק. אפשר לתכנן את יום הביקור בפארק לפי האמן האהוב על ילדיכם, ואז בכלל החגיגה תהיה שלמה.

לסיכום: אין ספק כי המרחבים, האווירה, כחול המים וצהלת הילדים מספקים “ניקוי ראש” ויום בילוי משפחתי אידיאלי.

# מחיר כניסה בהזמנה מוקדמת 54-59 שקלים לכרטיס. יש הנחות למועדוני לקוחות שונים. לוח המופעים באתר נחשונית

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.