fbpx

רק אני והדרקון שלי

הדרקון הראשון שלי 2. צילום באדיבות יח"צ
הדרקון הראשון שלי 2. צילום באדיבות יח”צ

 

הסרט הדרקון הראשון שלי 2 עולה על קודמו

הדרקון תמיד עורר את דמיונם של ילדים (ואולי גם של כמה מבוגרים). כיצור מיתולוגי, מיוחסות לו תכונות על-טבעיות מיוחדות, שסביבן נשזרו אגדות רבות, שבמרכזן הדרקון הוא בתפקיד הרע: מפחיד, אכזר ויורק אש.
אבל, לשמחת חובבי הדרקונים, יכול להיות גם אחרת. בדומה לסרט הראשון בטרילוגיה, גם בסרט הדרקון הראשון שלי 2 מככב דרקון שמתגלה כחביב וטוב לב. בסרט הזה אנחנו חוזרים שוב אל העולם הפנטסטי של הוויקינגים והדרקונים. הפעם, חמש שנים אחרי שהנער היקאפ והדרקון שום-שן השכינו שלום בין הדרקונים לבני האדם, השניים יוצאים להרפתקה נוספת. דראגו האיום מקים צבא דרקונים אימתני ומאיים להשתלט על העולם, ושני החברי מחליטים להגן על השלום באזור ולשמור על עתיד בני האדם והדרקונים.
אם סיפור הסרט הראשון היה קטן ומרגש, עלילת הסרט השני מורכבת ועולה על כל דמיון (גם זה של הילדים), וכוללת בין השאר, שני דרקונים ענקיים (אחד טוב ושני מפלצתי), שלל קרבות דרקונים וגם את מציאת אמו של היקאפ (שבסרט הראשון לא יודעים מה עלה בגורלה), שמתגלה כזו שמטפלת בדרקונים ושומרת עליהם. מבולבלים? גם אני. אבל נראה שהעובדה שאמא של היקאפ עזבה אותו כדי לדאוג לדרקונים לא ממש הטרידה את בני ה-12 שנהנו יותר מכל מקרבות הדרקונים המרהיבים (בתלת מימד) וצחקו ברגעים הנכונים. ועל אף העלילה המסובכת גם הסרט השני כמו הראשון מקדשים את ערכי החברות, האהבה והכמיהה לשלום עולמי.בשורה החתונה:סרט הרפתקאות קיצי, קצבי ופנטסטי – בדיוק כמו שילדים אוהבים.

# הדרקון הראשון שלי 2 – ארצות הברית, 2014, הפצה: א.ד.מטלון ופורום פילם, 102 דקות, מ-19.6 בבתי הקולנוע, בגרסה אנגלית ובגרסה מדובבת בתלת מימד ובדו מימד

 

לכל ביקורות הסרטים למתבגרים

עזבו אתכם מבורקס: קבלו שישה סרטי קאלט מומלצים לצפייה משותפת

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.