fbpx

בגדי הנסיכה החדשים: מה תלבשי למסיבת הסיום?

 

או-טו-טו מגיעות מסיבות הסיום של כיתות י”ב, ואיתן גם ההכנות, ההתרגשות, מתנות הפרידה ו… כן, גם השאלה החשובה “מה ללבוש?”. טליה לוין נרתמת לעזרת הנערות וממליצה על שמלות מתאימות מתוך קולקציות הקיץ האופנתיות. וגם כמה מילים על נעליים, תסרוקת ואיפור

 

אין ספק שבשנים האחרונות אימצנו את כל מה שטוב לאמריקאים. בזמן לימודיי בתיכון לפני כמעט עשרים שנה, הבטנו חברותיי ואני בסדרות האמריקאיות ובחווית ה”פרום” הלוא הוא נשף הסיום, במין ריחוק ואולי אף גיחוך מסוים. אני זוכרת שאמרתי לעצמי בזמנו “כמה נפלא שאני לא צריכה להידחס לשמלה מצועצעת ולחפש דייט”. האמת היא שאני משוכנעת שאילו הייתי צריכה למצוא דייט לערב הסיום, הייתי נתקעת עם החנון של השכבה. כן, כזו קארמה היתה לי.
ויחד עם זאת, אני מודה שמדי שנה אני מביטה ברגשות מעורבים על קולקציות המעצבים המכוונות במיוחד אל נשף הסיום, אלו המציעים שמלות ערב נוצצות לנערות שאמנם הרבה יותר מתוחכמות מאיתנו, אך בסופו של דבר הן עדיין נערות. אלא שבתוך עמי אני חיה, ואני יודעת שאין נערה שלא מוטרדת מהערב, שנכון לתקפות ההתבגרות היא מתייחסת אליו כאל אחד החשובים בחייה, ובכך אין לזלזל. אספתי את מיטב הקולקציות החמות בעונה הקרובה מהן יוכלו הנערות לבחור ולהרכיב את האאוטפיט המושלם לערב החשוב בשנה.

גולת הכותרת: השמלות

וינטג’ ורטרו: לכל מי ששואפת להיות אופנתית אך מיוחדת מן השאר, ומחבבת את סגנון הווינטג’ והרטרו אני ממליצה לבדוק את הקולקציות של נעמה בצלאל. בצלאל מעצבת שמלות שמזכירות לי תמיד את מד-מן, ולכבוד נשף הסיום התאימה קולקציה מיוחדת עבור נערות צעירות שאוהבות את הטוויסט המיוחד.

שמלה של נעמה בצלאל, 599 שקל, צילום: איתן טל
שמלה של נעמה בצלאל, צילום: איתן טל

קצת יותר נוצץ: רשת האופנה ICE CUBE מציעה ליין נוצץ יותר, לכל הבחורות שאינן מפחדות להעז ובורכו בביטחון עצמי רב. מדובר בליין שמלות שאינו מבייש גם את טקס האוסקר, ובהחלט יכול לשמש אחר כך את הנערה באירועים חגיגיים ומשפחתיים אחרים.

ICE CUBE. צילום באדיבות יח"צ
שמלה של ICE CUBE. צילום באדיבות יח”צ

המראה הקלאסי: את השמלות של דפנה לוינסון אני מחבבת במיוחד בזכות הגזרות הקלאסיות, גם אצלה יוכלו נערות שחובבות את מראה הווינטג’ למצוא את מבוקשן, ואני מניחה שגם ההורים המודאגים שלהן יהיו מרוצות מהשמלה החגיגית, אך הלא חושפנית בעליל.

דפנה לוינסון. צילום באדיבות יח"צ
שמלה של דפנה לוינסון. צילום באדיבות יח”צ

אישי ומיוחד: לכל מי שמעוניינת בעיצוב אישי וייחודי, מומלץ לבדוק את עיצוביה של שיר קולטון שמציעה שמלות מיוחדות שהזכירו לי קצת את התלבושות של ניקול קידמן על השטיחים האדומים.

שיר קולטון. צילום באדיבות יח"צ
שיר קולטון. צילום באדיבות יח”צ

 

הפּרוֹם של השמיניסטים: זה רק נראה כמו חתונה!

נוחוּת וסטייל על חוף הים: מדריך לנערה רגע לפני הקפיצה למים

סוף השנה: פתאום קמה אמא בבוקר ומגלה שהבן שלה מסיים י”ב

 

וכל השאר: נעליים, תסרוקת ואיפור

את בחירת הנעליים והתכשיטים עושים לאחר בחירת השמלה ולא להיפך. כנ”ל לגבי בחירת התסרוקת. אם בחרת שמלת מקסי מומלץ להתאים לה תסרוקת אסופה, לשמלות מיני כדאי ללכת על המראה הצעיר, הפזור והפרוע. תוספות שיער ו/או ריסים הם אאוט, מומלץ להימנע מהם לחלוטין, ושאף אחת לא תשכנע אתכן אחרת. תסמכו עליי.
תסרוקות ואיפור הם השלב החשוב ביותר להשלמת ההופעה, ונערות רבות בוחרות לעשות זאת באופן מקצועי. אפשר כמובן לבחור מאפרת ומעצב שיער, אך כדי לצמצם את ההוצאה הגדולה (כי בכל זאת, מדובר בנשף סיום ולא בחתונה) כדאי לבדוק מה אפשר לעשות לבד בבית. תוכלו למצוא סרטונים רבים ביוטיוב המלמדים כיצד להתאפר ולהסתרק ויש לכן עוד זמן להתאמן ולחסוך לאמא ולאבא הון תועפות.
התסרוקת בתמונה היא של אור קירלי, מעצב השיער הראשי ב-fanbar בדיזנגוף בתל אביב, מקום המספק שירותי תסרוקות ואיפור לנשים ולנערות. הטרנד השנה הוא הוליוודי בהשראת הסרט החדש על כוכבת הקולנוע גרייס קלי, קלאסי עדין ומלכותי. חשוב לזכור כי גם אם החלטת לעצב את שיערך לבד, מומלץ לשמור על התסרוקת בעזרת ספריי שתחזיק את השיער במקומו למרות הריקודים, הזיעה והלחות.

עיצוב שיער FANBAR. צילום: עידו לביא
עיצוב שיער FANBAR. צילום: עידו לביא

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.