fbpx

מבית היוצרים

אוריגמי אינטראקטיבי 1- המעבדה לאינטראקציה- מכון טכנולוגי חולון
אוריגמי אינטראקטיבי. צילום באדיבות יח”צ

יריד מייקרים (Maker) ייחודי ייערך במוזיאון המדע בירושלים. המבקרים יפגשו את הממציאים המקוריים ויוכלו לנסות ולהתנסות בסדנאות יצירה שונות

 

אם המתבגרים (וגם אתם) אוהבים לפרק, לבנות, ליצור ולחשוב עם הידיים – כדאי לכם לבקר ביריד המייקרים (Maker) במוזיאון המדע בירושלים במהלך חופשת חג השבועות. בימים חמישי ושישי (6-5 ביוני 2014) ייערך במוזיאון יריד מייקרים 2014, שאליו יגיעו עשרות “מייקרים”, בונים וממציאים שיציגו במוזיאון את שלל ההמצאות המקוריות שלהם. היריד מיועד לכל מי שאוהב המצאות ושכלולים ומתאים לבני כל הגילאים.
ביריד תפגשו את הממציאים המפתיעים, ותכירו את עבודותיהם ואת הטכנולוגיות שבהם הם משתמשים. בנוסף, ביריד יוקמו מתחמי בנייה והתנסות עבור הקהל הרחב, הדגמות ענק, מופעי מוזיקה ואמנות ייחודיים, מפגשים אינטראקטיביים עם יוצרים וממציאים ועוד שפע של הפתעות. בין היצירות הבולטות שיוצגו ביריד:
מד זמן לשירותים (חנן כהן) – המציג את זמן השהייה בתא שירותים של המוזיאון והאם “בטוח” להיכנס לתא או שכדאי להמתין.
תוכי חוזר חזרה (ארנון גורני) – חבורת תוכים דיגיטליים יוצרים פאנל שמגיב לדברי העוברים ושבים ומקיימים אינטראקציה משעשעת.
מכונת הווידויים (ליאת סגל) – טכנולוגיה של כתיבה המשחזרת באמצעות אור (שפותח על ידי מוזיאון המדע בירושלים) ומראה את הטבע הזמני והסחרחורת של טקסטים אישיים באינטרנט.
קיטים להרכבה מבוססי ארדואינו (גיל וויסמונסקי) – כל אחד יכול להרכיב לעצמו מכונית עם שליטה בשלט רחוק. הפרויקט נמצא כעת בקיק סטארט.
בניית ספינת ויקינגים (רוני וגנר וירון בראלי) – בגודל מלא, מחומרים ממוחזרים. בניית הספינה החלה על ידי סטודנטים בבית הספר הדמוקרטי בחדרה ותובל למוזיאון להשלמת בנייה על ידי המבקרים בתערוכה.
אוריגמי אינטראקטיבי (יעל אבני) – הכנת יצורי נייר שהמשחק בהם משמש כ “מתג הפעלה” והם נדלקים ונכבים בהתאם לפעולת המשתמש. שילוב של משחקי נייר וחשמל.

ספינת ויקינגים 1- ירון בראלי
ספינת ויקינגים. צילום באדיבות יח”צ

# יריד המייקרים 2014 – 5-6.6.14, בשעות 18:00-10:00 (בשישי עד 17:00) במוזיאון המדע ע”ש בלומפילד בירושלים. מחירים: 45 שקלים למבוגר או לילד (מעל גיל חמש), 160 שקלים לכרטיס משפחתי (הורים וילדים עד גיל 18), ו-22.50 שקלים לאזרחים ותיקים. לאתר יריד המייקרים 2014

 

“תגידי, לאיזה פסיכולוגית את הולכת”? פסיכולוגיה של הילד והמתבגר

השמינייה המנצחת לתקשורת טובה עם המתבגר

 

 

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.