fbpx

“שעת יצירה” לגדולים

 Beit Hatfusot

 

הם משתעממים? קחו אותם לצייר על קיר עם אמן בינלאומי

הילדים שלכם כבר מודים בכך שנמאס להם מהים, מהבריכה, מהפייסבוק ומהטלוויזיה? אם כן, זה הזמן להציע להם פעילות יוצאת דופן: ציור על קירות גלריה לצלילי מוזיקה עכשווית.
הפעילות המדליקה הזו, המתקיימת במוזיאון בית התפוצות, מיועדת לילדים בכל הגילאים, ואפילו ההורים והסבים ייהנו בה. מדובר בציור חופשי על גבי בד קנבס ענק, באורך 40 מטר, בהנחיית אמן הציור הקהילתי מניו יורק – מקס לוי פרידר. כל אחד מוזמן להשתמש בדמיון שלו, להוציא החוצה את היצירתיות (הנחבאת לכלים לעתים קרובות בגיל ההתבגרות), וליהנות מחוויה מקורית – שהתוצאה שלה היא עבודת אמנות משותפת. בסוף הפרויקט, הבד הענק ייחתך לכמה ציורים, שיוצבו בכמה מוזיאונים ליהדות ברחבי העולם.

אתם בטח אומרים לעצמכם עכשיו “איזה מוזיאון, הילד שלי מתעורר רק באמצע היום”. אז זהו, שבמוזיאון הביאו גם את זה בחשבון. “בשעות המוקדמות של היום, הילדים הקטנים מורחים צבע בעזרת רולרים, מברשות ומכחולים, כשמקס מסתובב ביניהם ומנחה אותם. בשעות אחר הצהריים, בני הנוער מגיעים לצייר עם האמן את סיום היצירה היומית”, מתארת מנהלת השיווק של המוזיאון, מוריה זלצר ולשטין.

# “כחול לבן בצבעים” –  אמנות שיתופית סובבת עולם במוזיאון בית התפוצות, תל אביב, עד ה-23 באוגוסט, ימים א’-ה’, 10:00-19:00, מחיקר ליחיד: 25 שקל, פרטים והזמנות באתר המוזיאון

קולנוע: בסרט דרדסים-2 כבר הייתם?

אסטרולוגיה: ספר קסום לבני נוער על 12 המזלות 

מועדון נוער: איל שחל רק בן 12, אבל יש לו הרבה מה להגיד לכם!

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.