fbpx

הילד במזל שור?

הילד במזל שור?

איך ניצור בבית הרמוניה טובה יותר בזכות ההיכרות עם ה”מזל” של הילד? מהן התכונות הדומיננטיות שלו? על אילו מאכלים הוא לא יוותר? איזה אזור בגוף עלול להיות אצלו רגיש במיוחד? ובמה רוב הסיכויים שהוא יעבוד כשיהיה גדול? טור חדש מאת האסטרולוגית רותי לוי

 

מזל שור: ילידי ה-20 באפריל עד ה-21 במאי 

שור עושה דברים שנקבעו מראש. הוא לא יוזם, הוא מבצע. הוא זה שביום הראשון ללימודים, בשיעור הראשון, בזמן שכל הילדים מתפזרים כדי לתפוס מקומות ישיבה – נשאר לעמוד ליד המורה כדי שתגיד לו איפה עליו לשבת.
יש לו כוח פיזי חזק, כמו בטבע (“בריא כמו שור”), הוא אִטי ובעל כוח סבל. בפן החיובי זה בא לידי ביטוי בסבלנות, ובפן השלילי – בכבדות מסוימת. השוורים לא זזים כל כך מהר מהמקום, מה שיכול לפעמים “להטריף” את הפרטנר שלהם – אם הוא למשל בן מזל טלה נמרץ או בן מזל תאומים תזזיתי. לכן, ילד במזל שור עם אמא במזל טלה חייבים ללמוד להכיר היטב את התכונות האחד של השנייה כדי להסתדר טוב יותר (אחרת יצוצו הרבה חיכוכים, כבר לקראת גיל שבע, בשל אי התאמה בטמפרמנט). אם נלקחים בחשבון האלמנטים של בן מזל שור לאורך כל שנות גידול הילד, הרבה קשיים יכולים להימנע והחיים נראים רגועים יותר.
בן מזל שור חושב טוב, אבל לאט. הוא בעל חשיבה לוגית, לא כל כך מבריק, ותמיד אפשר לסמוך עליו. הוא עקשן ומתמיד, ולכן קשה לשנות את דעתו. אם בן מזל שור החליט משהו, יהיה לכם קשה לשנות את זה. הורים יקרים, אם תבינו זאת – לא תתישו את עצמכם בניסיונות לשנות את דעתם.מוטב שתקשיבו, תבינו, ובדרך הזו אולי תוכלו – באמצעות חוכמה ובגרות – לגשר בין דעתו לבין דעתכם. בכל מקרה, הביאו בחשבון שהילד שלכם הוא מעשי ואחראי.
שור הולך בתלם, ואסור להוציאו משם. שינוי חד בדרך הרגילה או בתכנית הקבועה שלו תגרום לו לחוש שהקרקע נשמטת תחת רגליו. לכן רצוי ללמדו כבר מגיל צעיר שסופו של כל בלון להתפוצץ, ולהכין אותו לשינויים.
במסגרת ה”לא אוהב שינויים”, הילד שלכם זקוק ליציבות. אפשרו לו אותה למשל על ידי כך שלא תשנו לו מיקום של דברים בחדר, ונסו להקפיד על מסלול קבוע כשחוזרים מבית הספר (קפיצה פתאומית לקניון, למשל, יכולה לשבש לו את כל סדר היום).
השוורים בדרך כלל יודעים בדיוק מה הם רוצים, ומבחינה זו מדובר במזל הכי פחות מורכב. אם הם רעבים הם אוכלים, אם הם עייפים הם נחים, ואם הם רוצים לקנות משהו – הם פשוט הולכים וקונים (בניגוד לבני מזל עקרב, למשל, שאם הם רעבים או עייפים אז הם שואלים את עצמם: רגע, למה עכשיו? למה פה? למה את זה?).

[fancy_box]

כל השוורים אותו דבר?

רותי לוי: “ההתייחסות היא לאנרגיה הבסיסית”

 בכל אחד מהמזלות המוצגים בטור, ההתייחסות שלי היא לאנרגיה הבסיסית של אותו מזל ולא באופן אישי לכל בני ובנות המזל (השימוש בלשון זכר בטור היא מטעמי נוחות בלבד).

הילד במזל שור?
למעשה, כולנו מורכבים מכל המזלות, ומכאן שהמטרה שלי היא להתייחס רק לאלמנטים הבסיסיים שקיימים אצל כל בני אותו מזל. מה זה נותן לנו?

  1. להכיר טוב יותר את הילד שלנו – לזהות את התכונות הדומיננטיות שלו (תכונות טובות יותר ופחות).
  2. ללמוד לחיות עם הילדים שלנו באופן נכון והרמוני יותר.

 [/fancy_box]

קריצה למקרא

זוכרים את סיפור תיבת נוח? מסתבר כי נוח היה בן מזל שור. ואכן, היה לו מאוד נוח. אלוהים אמר לו “אני משמיד את העולם”, נתן לו הוראות כיצד לבנות תיבה ומה לעשות לאחר מכן, ונוח ביצע (לעומת אברהם אבינו, שהיה בן מזל טלה וכשאלוהים אמר לו “אני הולך להשמיד את סדום” הוא ענה – רגע, רגע, תן לי לחפש אם יש את מי להציל). לכן, מה שבן מזל שור צריך לעשות בחיים האלה על מנת שיוכל להתקדם ולהצליח הוא לצאת מאזור הנוחות.
במילים אחרות, על בן מזל שור ללמוד לעשות דברים לא רק מתוך הנאה, אלא גם כשלא נוח. כמה שפחות נוח לשוורים, כך למעשה יהיה להם טוב יותר, כי התפקיד של השור בחיים האלה הוא לעבוד. זה מה שגורם לנו לראות הרבה שוורים שמקשים על עצמם בלי לדעת ובלי סיבה הגיונית (לכאורה): הולכים מרחקים ארוכים ברגל במקום לנסוע ברכב שברשותם, ועוד ועוד.
כדי שהשור יוכל לעבוד קשה הוא ניחן בתכונות מסוימות: הוא חזק, יציב, בעל כוח התמדה והרבה סבלנות, הולך בתלם ועקשן. השור הולך לפני המחרשה, וכשנותנים לו חופש – הוא נח. לכן בבתים של השוורים נמצא לעתים קרובות רהיטים מסיביים ונוחים, כורסאות גדולות, ספות רחבות, שטיחים כבדים, והכל מתוכנן כך שיהיה נוח ובהישג יד.
הורים יקרים לבני מזל שור, כדי שהמתבגרים שלכם יוכלו להשקיע בלימודים ולעבוד קשה כמו שהם יודעים ואוהבים – עליכם לדאוג לכך שתמיד יהיו להם תנאים נוחים ולעזור להם לשמור על יציבות.

טעימה קטנה

שוורים אוהבים לאכול וזקוקים למתוק. לכן, אל תמנעו מילד בן מזל שור מאכלים מתוקים ואל תכניסו אותו למשמעת סוכרים קפדנית וקיצונית. מה שמרגיע את השור זה שוקולד, עוגות, עוגיות ותפוחי אדמה.

נקודות תורפה בגוף

המקומות הרגישים בגוף של השור הם הצוואר והגרון. לכן, מצבי מתח בחיים עלולים להוביל אצלו לדלקות גרון ושקדים, רגישות בוושט ובקנה הנשימה, פגיעה במיתרי הקול או בתפקוד בלוטת התריס, וכל מה שקשור בצוואר.

פלוסים ומינוסים

תכונות חיוביות: פשטות, מעשיות, ארציות, יציבות, סבלנות, נוחיות, אטיות, כבדות, עקשנות, יצריות, שורשיות, מסתדרים טוב עם שגרה, כוח עבודה.
תכונות שליליות: חומרנות, רכושנות, קשיות עורף, דעתנות עצמית, שמרנות, זלילה, תאוות בצע.
תחומי עיסוק אופייניים: כלכלה, בנקאות וכספים, עבודת אדמה וחקלאות, מוזיקה (בעיקר שירה), פיסול, ביטוח.

 הכותבת היא אסטרולוגית, מאבחנת, יועצת, מדריכה ומלווה על פי הנתונים האישיים במפת הלידה, מחברת הספר “אפקט הבחירה”

בין חינוך לניו אייג’: הצבת גבולות לילד על פי הרפואה הסינית

מיליארד סינים לא שמנים: כך תימנעו מכך שהילד יסבול מהשמנת יתר

איך אומרים חצ’קונים בהודית? 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.