fbpx

לאמיצים בלבד

לאמיצים בלבד

 

סרט אימה קלאסי משודרג, עם עלילה מסקרנת. לאוהבי הז’אנר

הסרט “מאמה” אינו מיועד לבעלי לב חלש וקיבה רכה. הוא עוסק אמנם בנושא הרגיש של אהבת שלעולם אינה נגמרת, אך מדובר בסרט אימה לכל דבר. זהו סרט אימה מהסוג הקלאסי, עם אפקטים עכשוויים, שכולל בתוכו רוחות רפאים ומפלצות שמתחבאות בתוך הארון או מתחת למיטה, ויחד עם זאת סובב סביב עלילה מסקרנת. יוצרי הסרט מזוהים עם “המבוך של פאן”, שמזכיר מאוד במפלצתיות שלו את “מאמה”.
הסרט נפתח באווירה דרמטית ומותחת. האקספוזיציה מתארת לנו אב שרצח את אשתו ואת שני חבריו, אסף את שתי בנותיו, כוכבות הסרט (המוכשרות מאוד יש לציין), ובכוונה לברוח – החליק על הכביש ונפל למדרון מושלג. האב ושתי הבנות יוצאים מהרכב ומוצאים במרחק הליכה בקתה נטושה וחשוכה. כאן האפקט האימתי נכנס לתמונה ואנו חשים שמשהו אינו כשורה. האב נכנס לבקתה עם שתי בנותיו בכוונה להרוג אותן ולהתאבד, אלא שרגע לפני שהוא לוחץ על ההדק הוא נרצח על ידי דמות מטושטשת. זו ההיכרות הראשונה שלנו עם “מאמה”. אבל תיאלצו לצפות בסרט כולו כדי לדעת איך הוא ייגמר (שלא אהרוס חלילה). מה שבטוח הוא שלאחר הצפייה בסרט תשנו עם עין אחת פתוחה.
בקיצור: אם בני הנוער שלכם רגישים ונוטים לפחדים, לא כדאי להמליץ להם על הסרט הזה. מצד שני, אם הם משתייכים לבני הנוער שמתים על סרטי אימה מבהילים – כאלה שמאלצים אותם לשבת במהלך כל הסרט, לצד החברים שלהם, בבטן מכווצת מרוב מתח ופחד – זה בדיוק הסרט בשבילם.

# מאמה – ארה”ב, 2013, בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. הפצה: גלובוס גרופ 

סרטים מומלצים למתבגרים ובני נוער

שמעתם על חרדה חברתית בגיל ההתבגרות?

דימוי גוף בעייתי אצל הנערה. למה זה קורה? 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.