fbpx

החיים בגיל 40

החיים בגיל 40

 

“הכול יחסים” הוא דרמה קומית על החיים של כולנו. עכשיו בקולנוע

בפרק ההמשך לקומדיה “הדייט שתקע אותי”, גיבורי הסרט הם כבר זוג נשוי. שניהם מגיעים לגיל 40, הידוע לשמצה, וחווים כישלונות ושפל בכל תחומי החיים. נכון שזה לא נשמע מצחיק, אבל זו הגדולה של הסרט הזה: מסתבר שמשבר גיל הארבעים יכול להיות נושא לקומדיה!
מרכיבי הסיפור הם דרמטיים למדי: חיי הנישואים הלא פשוטים של פיט ודבי כוללים את מאבקו של פיט להחיות את חברת התקליטים שלו, לצד הניסיון שלהם למצוא דרך לסלוח האחד לשנייה ולהמשיך הלאה (הן כזוג והן כהורים לשתי בנות ממתבגרות). בתוך האתגרים שמזמנים להם חיי הנישואים וההורות בעידן המודרני עולות גם שאלות, כמו: איך אפשר לשמור על הסקס והרומנטיקה? איך להגיע להישגים בקריירה ולהתמודד עם קשיים כספיים? איך מתמודדים עם הורים מזדקנים לצד ילדים מתבגרים? ובעיקר – איך עושים את כל זה ושומרים על שפיות?
באמצעות תסריט המתובל בהומור איכותי וחסר מעצורים, הדרמה הזו מצליחה להפוך לקומדיה. דווקא מכיוון שהניסיונות של בני הזוג לשפר את הזוגיות ואת התקשורת עם בנותיהן, המכורות לטכנולוגיה, מתוארים בצורה כל כך מציאותית ומשכנעת – הם מאוד מצליחים להצחיק.
בקיצור, שילוב מנצח של דרמה וקומדיה בסרט קצבי – אם כי אפשר היה לקצר אותו מעט. בכל זאת, 134 דקות לסרט זה קצת יותר מדי, אפילו כשמזדהים וצוחקים…

# הכול יחסים (This Is 40) – אנגלית בליווי כתוביות לעברית, הפצה: גלובוס גרופ, בבתי הקולנוע החל מה-28.2.13

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.