fbpx

בחזרה לפתקי האהבה

 

שוברים את הראש מה להעניק כמתנה ליום המשפחה?

כולנו זוכרים את “יום האם” שעליו גדלנו. יום אחד בשנה, בערך כבר מגיל גן חובה, רבים מאתנו נהגו לקחת כסף מאבא וללכת לחנות במרכז המסחרי מול הבית כדי לחפש לאמא מתנה משמחת. לפעמים זה היה זר פרחים (כזה שהצלחנו לסחוב) ולפעמים זו הייתה חרסינה בצורת לב אדום או תמונה קטנה ויפה למטבח. לכך צירפנו פתק קטן עם מילות אהבה בנוסח “אמא יש רק אחת”.
היום הדברים נראים אחרת: “יום האם” הפך ל”יום המשפחה”, החנות מול הבית נעלמה לטובת הקניון המרוחק, והחרסינות הקטנות כבר מזמן יצאו מהאופנה. אבל על הפתק או כרטיס הברכה המלא בתשומת לב לא צריך לוותר. אפשר רק להתאימו לרוח הזמן.
בין כל הפעילויות והמתנות המוצעות ליום המשפחה, הצליח לצוד את עינינו דווקא שי קטן ומיוחד, בזכות הפשטות שבו. מדובר בכרטיסי ברכה, מעוצבים להפליא, שנעשו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים ויכולים לצבוע את יום המשפחה בגוון חם ואוהב. בתוך המגוון הרחב (150 גלויות) תמצאו לא רק כרטיסים לאמא ולאבא, אלא גם לאח/ות, לסבא ולסבתא. הנה כמה מהם:

בחזרה לפתקי האהבה
כבר לא שוכחים את אבא

 

בחזרה לפתקי האהבה
וגם את סבתא…

 

בחזרה לפתקי האהבה
אחות שלי יקרה

 

בחזרה לפתקי האהבה
תודו שלפעמים אנחנו שוכחים להודות להם!

# צומי – המרכז הישראלי לתשומת לב – כרטיסי ברכה ייחודיים לכל אירוע ואדם במשפחה (וכמובן גם ליום המשפחה). ניתן לרכוש כבודדים או במארזים. לפרטים נוספים

משחק תשבצים משפחתי לימים גשומים ולסופי שבוע

מה תמצאו בחנות החברתית “כלים שלובים” בתל אביב? 

תנועות הנוער בישראל: יש גם כאלה שלא כל היום בפייסבוק

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.