fbpx

מה ללבוש בסילבסטר? שמלה רומנטית, מעט איפור, סיכות ונצנצים

 

הילדה שלך מצטרפת השנה לצעירים שחוגגים סילבסטר? כך תוכלי לעזור לה ליצור הופעה חגיגית, אופנתית ומנצנצת, ויחד עם זאת לשמור על טעם טוב. מדריך אופנה לקראת היום הנוצץ ביותר בשנה

 

 פעם היה נהוג לקנות לילדה המתבגרת בגדים חדשים לכבוד ראש השנה ופסח. אבל בטח שמתם לב שבשנים האחרונות מתווסף ללו”ז הזה מועד נוסף, הלוא הוא ערב הסילבסטר שבו אנו מקבלים בחגיגיות את פני השנה האזרחית החדשה. וגיל החוגגות רק הולך ויורד. כולן מתקנאות במתרחש מעבר לים, או פוזלות לעבר האחיות הגדולות שמעניקות תשומת לב יתרה לתאריך הלועזי החגיגי.
השנה רשתות האופנה הפנימו היטב את העובדה שקולקציית הסילבסטר חייבת להתקיים גם בממדים קטנים יותר, לאור הביקוש הגובר בקרב ילדות ונערות צעירות. כי גם אם הן לא מבלות עד אור הבוקר, רובן מארגנות מסיבת כיתה מושקעת.

מה ללבוש בסילבסטר? שמלה רומנטית, מעט איפור, סיכות ונצנצים
קולקציה לסילבסטר, לילדות במידות גדולות יחסית. צילום: צחי וזאנה

אביזרים וגרביונים

לצעירות בחבורה מומלץ כמובן להמעיט באיפור, ואפילו לוותר עליו לחלוטין. אבל כדאי בהחלט להתאבזר בשלל סיכות ראש מנצנצות ואביזרי אופנה חגיגיים שמוצעים לערב הנוצץ בשנה. השמלות שתראו הפעם הן ברובן גרסה מוקטנת של כל מה שאתן כאמהות מכירות מארון הבגדים הפרטי שלכן. הקו הרומנטי שולט, בעיקר בזכות טרנד שנות החמישים שפשוט מסרב להרפות – וטוב שכך: שמלות שאנל, שמלות בגזרת A, שמלות סריג נטולות שרוולים. אלו ‘מתלבשים’ היטב יחד עם שלל גרביונים צבעוניים – הלהיט החם ביותר בחורף הזה (לר רק בזכות נינט וכוכבי glee).

מה ללבוש בסילבסטר? שמלה רומנטית, מעט איפור, סיכות ונצנצים
אקססוריז לשיער במשביר. צילום: דן לב

שחור זה אאוט

אמנם לימדו אותנו שהשמלה השחורה הקטנה היא הלבוש האולטימטיבי לכל מסיבה נוצצת, אך  אם מדובר בנערה צעירה, זה הזמן שלה להתפרע עם הצבעים. בייחוד כשמדובר בחגיגות הסילבסטר. הוורוד על כל גווניו הוא ללא ספק הצבע השולט בעונה הזו, וכתוספת נוצצת במיוחד ללוק הצבעוני הוציאו כמהדורת סילבסטר ערכות נצנצים מעודנות לילדות ונערות. את הנצנצים ניתן לפזר באזור המחשוף ולצידי העיניים, רק לא להגזים. ומי שלא אוהבת להתעסק עם נצנצים, יכולה להסתפק בקרם גוף המיועד לצעירות, שמעניק אפקט מנצנץ על העור.

מה ללבוש בסילבסטר? שמלה רומנטית, מעט איפור, סיכות ונצנצים
שמלת של הוניגמן קידס. צילום: אודי דגן

בסילבסטר הזה כולן מוזמנות לחגוג, בכל גיל ובכל מידה. אם הילדה שלך מלאה, אל דאגה. בין הקולקציות לסילבסטר מצאנו למשל את זו של המותג “פאפאגנש”, המציע לילדות ונערות במידות גדולות מהממוצע שמלות אופנתיות ובניצוץ ‘סילבסטרי’ ועשוי לחסוך לכן הרבה עוגמת נפש.

מדריך לנערה: באיזה גיל צריך להתחיל עם לחות לפנים? 

מחפשים דרך ייחודית לחגוג בת מצווה? קבלו השראה

מעורבות הורית בלימודים: כך תשמרו על המינון הנכון 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.