fbpx

מה עושים השבת?

3 הצעות מדליקות לבילוי ברחבי הארץ בסופ”ש הקרוב

 

חוזרים לשינקין

עיריית תל אביב חונכת את רחוב שינקין המחודש באירוע חגיגי, שבמרכזו עומדת תצוגת אופנת רחוב בהצדעה לאופנה של שינקין – על בימה באורך 60 מטר. תצוגת האופנה תיערך בשני סבבים, בני 40 דקות כל אחד, שבמהלכם יציגו בתי האופנה של הרחוב כמה ממערכות הלבוש שלהם. התצוגה תתקיים בהשתתפות מעצבי שינקין, בוגרי האקדמיות לעיצוב ועשרות דוגמנים ודוגמניות (האיפור מאת בית הספר של עדה לזורגן, ועיצוב השיער מאת אבי פדידה).

שיפוץ הרחוב המיתולוגי הקנה לו שוטטות עם אוריינטציה ברורה לאופנה ובוטיקים. הרחוב נראה כעת יותר כמו מדרחוב, כשבמקום מדרכות מתפוררות התקבלו רחבות הפתוחות לקבל את אלפי המבקרים הפקודים את הרחוב בכל שישי בצהריים. התוכנית האמנותית באירוע תכלול הופעות של להקת טרי פויזן; מונטי-פיורי; תזמורת התהלוכה בלקן במחסן; מופעי רחוב; משחקי רחוב בתלת ממד; קיר גרפיטי, ועוד.

# חנוכת רחוב שינקין המחודש בתל אביב –רחוב שינקין,  יום ו’, 30.11.12, 15:00-11:00

מה עושים השבת?

מחבקים את הדרום

גן לאומי אשקלון יפתח את שעריו בשבת הקרובה לתושבי כל הארץ, ובייחוד לתושבי בדרום, במסגרת הפניניג שנועד להחזיר את החיוך לאזור המתאושש בימים אלה ממבצע “עמוד ענן”. האירוע יכלול סיורים מודרכים על ידי מדרכי רשות הטבע והגנים (מנקודות מרכזיות בגן), הרבה מוזיקה ושלווה ירוקה, כמחווה ומתן חיבוק למשפחות שספגו את אש הטילים ממש לאחרונה.

בתוכנית: מופע כליזמרים בבמה המרכזית (בשעה 12:00), מופע להטוטים מוזיקלי ואקרובטי מצחיק של תיאטרון אספלט (בשעה 13:00), ועוד.

# הפנינג מחבק לתושבי הדרום –  גן לאומי אשקלון, יום שבת, 1.12.12, 15:00-10:00. הפעילות ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לגן). לפרטים נוספים: *3639

מה עושים השבת?

 

מלטפים כלבלבים

תערוכה מתוקה להפליא לכל המשפחה, ובייחוד לאוהבים כלבים קטנטנים שנראים כמו בובות פרוותיות. התערוכה תיערך בשבת הקרובה בהוד השרון, וישתתפו בה כלבים מגזעים רבים ושונים שנרשמו לתחרות מבעוד מועד ויתחרו על התואר הנכסף “כוכב התערוכה”. בתחרות היופי-מתיקות הזו תשפוט שופטת בינלאומית מליטבניה, על פי תקנון בינלאומי של ה-FCI – הפדרציה הבינלאומית לכלבנות. התקנון שם דגש מיוחד על המבנה, הבריאות והאופי של הכלבים.

 # תערוכת החוג הישראלי לכלבים זעירים – קניון שרונים בהוד השרון, יום שבת, 1.12.12 החל  מהשעה 9:00.

מה עושים השבת?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.