fbpx

מיק ג’אגר וחברים

מיק ג'אגר וחברים

 

תערוכת צילומים נדירים של כוכבי הרוק האגדיים

תערוכה חדשה שהגיעה לארץ מציגה צילומים נדירים של אייקוני רוק, ביניהם ג’ון לנון, דיוויד בואי, ג’ימי הנדריקס, ג’ים מוריסון, בוב דילן, מיק ג’אגר ואחרים. חלק מכוכבי הרוק האגדיים הללו אמנם די זקנים היום וכבר לא ממש “חיות במה” (חלקם כבר לא אתנו), אך המוזיקה האלמותית שלהם, שעליה גדלנו, חיה ובועטת גם בקרב המתבגרים של היום שמבינים עניין ברוק. אין ספק, התערוכה הזו היא הזמנה לבילוי המשותף האולטימטיבי להורים ולמתבגרים שלהם במהלך החגים הקרובים.

 התערוכה מסקרת מספר ציוני דרך חשובים בהיסטוריה של המוזיקה באותה תקופה, כמו פסטיבל הוודסטוק ופסטיבל מונטריי. הצילומים מאפשרים הצצה נדירה לחיים האישיים של הכוכבים הגדולים (בתמונה: דיוויד בואי יושב בקרון רכבת וסועד עם חברו מיק רונסון), כולל גם מספר צילומים מקוריים של עטיפות האלבומים של האמנים שהפכו לאבן דרך בהיסטוריה המוזיקלית (למשל: עטיפת האלבום של “הדלתות”- “”Morrison Hotel).

התערוכה תיפתח מחר (יום ה’) בערב בגלריית מינוטאור בתל אביב במעמד הצלם המפורסם הנרי דילטס, אשר יישא דברים על העבודות והתקופה. במהלך חול המועד סוכות תנדוד התערוכה לפסטיבל הצילום שיערך בנמל יפו, ולאחריו תחזור לגלריה להמשך תצוגה. אגב, כל הצילומים שיוצגו בתערוכה הם מקוריים וחתומים על ידי הצלמים, והם יוצעו למכירה החל מ-2,000 דולר לצילום.

 # צילומים נדירים של כוכבי הרוק האגדיים משנות ה-60 וה-70 – הפתיחה: 20.9.12, 19:00, גלריית מינוטאור (בן יהודה 100, תל אביב). במהלך חול המועד סוכות התערוכה תציג בפסטיבל הצילום בנמל יפו

הם קוראים ביום כיפור? עזרו להם למצוא המלצות על ספרים 

הדרכת הורים: מה בין סמכות הורית להשפעות התקשורת? 

מטורי העורכת: הגיע הזמן להירגע מהמרדף האינסופי אחרי הישגים וציונים!

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

תגובה אחת

  1. מקסים.
    זה מזכיר לי את המירוץ שלי למוזיאון “קרקס הרוק” בלונדון בשנות ה- 80. ההתרגשות להצטלם עם הדמויות האגדתיות והרגיש חלק.
    תודה.

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.