fbpx

אופנת סתיו: מה נלבש בראש השנה?

אופנת סתיו: מה נלבש בראש השנה?

 

סנוניות ראשונות של אופנת הסתיו והחורף כבר נראות בחנויות האופנה. אז נכון שבחום כזה קשה לנו אפילו לנסות לדמיין את עצמנו בבגדים ארוכים, אבל זה בדיוק הזמן לתכנן מה ללבוש בחגים הקרובים (בתקווה שרק ילך ויתקרר). רמז: הסתיו לעולם לא היה נראה פחות אפור

 

 העובדה שבשנים האחרונות אופנת הנשים ואופנת הנערות מיישרות קו זו עם זו עומדת לזכותנו בתקופה הכלכלית העכשווית, שבה רובנו נאלצות לחסוך בהוצאות. היתרון הוא שאמא ובת יכולות לחלוק קניות משותפות, כל שכן כשמדובר באביזרים ופריטים משלימים, שיתאימו לשתיהן ויאפשרו להן להתחלף ביניהן בחגים התכופים. מכיוון שהטרנד הבולט שמסתמן כרגע הוא צבעוניות, משחק ההחלפה בין הפריטים יכול להיות אפקטיבי ומהנה ביותר.

הצבעים

הסתיו הקרוב הולך להיות צבעוני במיוחד, ואנחנו רוצות להאמין שהוא יגרור אחריו שנה צבעונית מלאה. אולי אלה הן רוחות המלחמה ברקע שגרמו לחברות האופנה לשבור את האפרוריות העונתית ולצבוע את כולנו בגווני אור ושמש? כך או כך, הגוון הכתום, ששלט בקיץ האחרון, יפנה את מקומו במהלך הסתיו לטובת אדום בגוונים סולידיים יותר, וגם לצבע הלבן יש מקום של כבוד. הצעירות ישמחו לשמוע שמכנסי הסקיני הצבעוניים מהאביב האחרון יכולים להמשיך לשרת אותן גם בעונה הקרובה,  ובתוספת גופייה לבנה ותכשיט הולם הן יכולות להשיג די בקלות ‘לוק’ מנצח גם לשולחן החג.

הגזרות

מכנסי הסקיני הצבעוניים, שכבר הזכרנו למעלה, בהחלט יכולים להתאים גם לאמהות – בעיקר בגזרת הסטרץ’ הנמתח ובשל גזרתם הגבוהה. אנחנו מברכות על כך שכבר שתי עונות ברציפות מקפידים לעצב בארץ ובעולם מכנסיים בגזרות גבוהות, שמחמיאות לגוף גם אם את לא מידה 36 או 38. ואם תסתכלו על המלתחה של הבנות שלכן, תראו שגם אצל הצעירות בחבורה גזרת המכנסיים עלתה – כך שלפחות צרה אופנתית אחת ירדה מעלינו.
לעומת זאת, המקסי של הקיץ מתקצר והופך למיני של סתיו. לנשים מומלץ לשלב את המיני עם גרביונים אטומים למחצה, והנערות שבינינו יכולות עדיין להרשות לעצמן להגיע לארוחת החג עם מיני (כל עוד הן בחופשה מבית הספר).

הג’קטים

ג’קטים דקיקים הם אולי ההמצאה הטובה ביותר עבור האקלים הישראלי. הרי אין לנו באמת סתיו, ובלילות הספורים שבהם אנחנו עוברים מחום אימים לקרירות נעימה אנחנו זקוקות לג’קט קליל שנוכל לקפל בקלות ולתלות על התיק. וגם כאן, כמה שיותר צבעוני יהיה יותר טרנדי ויעניק לכן טאץ’ סופי למראה מוקפד – גם אם זרקתן על עצמכן רק ג’ינס וטי שירט.

אופנת סתיו: מה נלבש בראש השנה?

האביזרים

אביזרים משלימים יכולים לשנות כל הופעה מקצה לקצה, כך שגם אם תכננתן ללבוש לחג שמלה שחורה קלאסית ולא בא לכן לוותר עליה – די בכך שתצרפו לה תכשיטים צבעוניים או נעליים בצבע חי (אפשר גם ג’קט צבעוני). ויש גם עוד היי-לייט: שעונים ספורטיביים עם רצועה צבעונית – וגם הטרנד הזה, אגב, הוא בהחלט לא לנערות בלבד.

אופנת סתיו: מה נלבש בראש השנה?

השיער שלך הרוס מהשמש והכלור? כך תטפחי אותו ותשמרי עליו לאורך זמן 

חודש אלול גם בהורות: זמן לזיהוי הטעויות ותיקון הדרך

הילד/ה נכנס/ה לחטיבה? כל הדרכים לצלוח את המעבר בדרך הטובה ביותר

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.