fbpx

מה הסיפור שלכם?

מה הסיפור שלכם?

 

שישי בבוקר: סדנה חווייתית המשלבת תיאטרון פלייבק עם כתיבה מהבטן

בשישי בבוקר תתקיים בתל אביב סדנה ייחודית המתאימה לבני נוער ולמבוגרים ומשלבת בין שני כלים עוצמתיים של ביטוי ויצירה: תיאטרון פלייבק וכתיבה אינטואיטיבית. הסדנה מזמנת למשתתפיה את האפשרות להתבונן בסיפור חייהם, לבחון ולשנות אותו, כשההנחה הבסיסית היא שכל אחד מאתנו כבול לעתים בתוך הסיפור שהוא יצר לעצמו. על הסדנה הזו מנצחות שתי נשים המוכשרות כל אחת בתחומה – חגית אלמקייס, המנחה סדנאות כתיבה וביבליותרפיה ומלווה תהליכים אישיים דרך כתיבה ויצירה וסיגלית מחבר, שחקנית ומאמנת שחקנים שמנחה תיאטרון פלייבק. השתיים מציעות לנו לחוות את סיפור חיינו מזווית חדשה, באמצעות יצירת שינוי בעלילה על ידי כתיבת סיפורים מהבטן והבעתם במשחק חופשי.

תיאטרון פלייבק הוא ז’אנר בעולם התיאטרון המבוסס על אימפרוביזציה, שבו המשתתפים ממחיזים רגעים, מחשבות ותחושות שלהם ושל אחרים בדרך יצירתית המשלבת אותנטיות, הומור ורגישות. כתיבה אינטואיטיבית היא דרך לביטוי אישי בכתיבה, מתוך אינטואיציה, זרימה, ללא מעצורים וללא תהליך מחשבתי, כדי לאפשר גילוי וחיבור פנימי.  “לכולנו יש את הסיפור שלנו, שמוטבע בנו בצורה עמוקה. לעתים, אנחנו כל כך שבויים בסיפור, שגם אם הוא כבר אינו חלק מחיינו, אנו מתקשים לשחרר אותו. הסיפור שלנו הוא לא אנחנו, יש לנו את היכולת לשנות את הסיפור שיצרנו לעצמנו”, אומרות המנחות.

# “מה הסיפור שלך?” – סדנה חוויתית המשלבת תיאטרון פלייבק עם כתיבה אינטואיטיבית, 24.8 (יום ו’), 13:00-10:00, בית קמרה אובסקורה בתל אביב (ריב”ל 5). מחיר: 150 שקל בהרשמה מוקדמת (עד יום ד’, 22.8), 165 שקל בהרשמה רגילה. לפרטים נוספים

 מה עשיתם בקיץ האחרון? 5 מתבגרים מכניסים אותנו ליומן שלהם בחופש הגדול 

 נשיות וקריירה: מה יש להן שחסר לך?

כל הסיבות לעשות יוגה בגיל ההתבגרות

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.