fbpx

פסטיבל ציורי מדרכות

פסטיבל ציורי מדרכות

 

אמנות אורבנית במיטבה: תלת ממד, ציורים על אופנועים ועוד

 גל החום שפוקד את ארצנו בימים האחרונים מצמיד את כולנו למזגן, אבל יש גבול לשעות הבית שהמתבגרים שלנו יכולים לעבור בחופש הגדול (כן, מדי פעם גם להם נמאס מהפייסבוק והאייפד). אז הנה הצעה לבילוי תרבותי שמשלב אמנות ומוזיקה ומאפשר לכם זמן איכות משפחתי, גם אם הילדים שלכם כבר גדולים: פסטיבל יוצא דופן של ציורי רחוב תלת ממדיים, במסגרת פרויקט אמנות אורבנית שבו ישתתפו עשרות אמנים מובילים בתחום מהארץ ומחו”ל.

במסגרת האירוע ניתן יהיה לצפות בעשרות ציורי תלת ממד, גרפיטי, ציורי מדרכות, ציורי נוף, ציורי כביש בחול צבעוני, ועוד. בין האמנים הישראלים שיציגו בפסטיבל: קבוצת “היי דיזיין” המתמחים בשימוש חומרים ממוחזרים, שישלבו ביצירתם פריטים ממוחזרים הנמצאים ברחוב, וביניהם פנסי רחוב שישנו את צורתם לדמויות מהאגדות, סדקי קירות שיהפכו לסיפורי גיבורי ילדות כמו ספיידרמן ופינוקיו, ועוד. אלעד קודנציק, אמן יוצר בברזל ובעץ, יצייר במסגרת הפסטיבל ציורים אמנותיים על גבי מכוניות ואופנועים. כל זה יקרה כמובן החל מהשעה שש בערב, שחלילה לא נתאדה בשמש היוקדת.
והדובדבן שבקצפת: מופעי מוזיקה פתוחים יוצגו בפני הקהל הרחב (המופע הפותח: ריטה על במת כיכר העיר, 11.7, 21:30).

הפסטיבל ייפתח במעמד הנשיא, שמעון פרס.

#  הפסטיבל הבינלאומי לציורי מדרכות בתלת ממד  –  רחוב ביאליק, רמת השרון, 12-11.7.2012, 23:00-18:00, 13.7.2012, 10:00-15:00, הכניסה חופשית. לפרטים נוספים

בלוג 1: הבן של דבורית סיים י”ב, היא מנסה להפנים 

בלוג 2: סבתא שרה לא אוהבת שמזמינם אותה לבר/בת מצווה

עיצוב חדש: כך תשדרגו את החדר של הילד לחדר של מתבגר

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.