fbpx

עטור מצחך: כובעים אופנתיים לנשים ולנערות

עטור מצחך: כובעים אופנתיים לנשים ולנערות

עדיין אין לכן אף כובע אופנתי במלתחת הקיץ? למה בדיוק אתן מחכות? בישראל, יש לנו את כל הסיבות לחבוש כובעים בעונה החמה. עם שמלה או עם ג’ינס, בסגנון “הולי הובי” או קברט, העיקר שיוסיף לנו שיק וישמור על עור הפנים שלנו מפני הפיגמנטציה הארורה. למה? כובע


מהרגע שהשמש מפציעה במלוא הדרה ומסמלת את בוא הקיץ, אנחנו לא מפסיקות להתרוצץ אחרי הילדים שלנו – ולא משנה בני כמה הם. שרק יחבשו כובע, בוודאי בים ובבריכה, אך גם בשיטוט סתמי ברחובות בשעות הצהריים. אבל משום מה תמיד אנחנו שוכחות את עצמנו, וליתר דיוק את עור הפנים שלנו (מישהו אמר פיגמנטציה בהריונות, אחרי לידות ובגיל המעבר? ובקיצור – תמיד). הכובעים היו צריכים להפוך כבר מזמן לפריט חובה בכל מלתחת קיץ בארצנו החמה, אך משום מה  הפריט הזה מסרב להיכלל בה באופן רשמי, בשונה ממדינות אירופה למשל . בצרפת , אנגליה ואיטליה כובעים הם סמל לשיק ולמעמד (זוכרים את הכובעים הראוותנים שכיכבו בחתונתם של ויליאם וקייט?), ולכן חשבנו שגם בארצנו, שטופת השמש, הגיע הזמן להוציא את הטמבל מהכובע. רשתות האופנה וחנויות המעצבים מקפידות להציע לנו כובעים אופנתיים מדי שנה, אנחנו רק צריכות להחליט מה מתאים לראש שלנו ולעטר אותו כדרך קבע – לצד משקפי השמש.

הכי טרנדי: כובעי דפני ליף

הרבה נערות נשים טוענות שאין להן “ראש לכובע”. ואני אומרת שהן פשוט טועות, כי כובעים מתאימים לכל אחת. השאלה היא רק איזה כובע. אז לפני שאת מחליטה לקנות כובע, חשוב שתעיפי מבט קצר במלתחת הקיץ שלך ותבררי: האם היא כוללת בעיקר שמלות וחצאיות? ואולי את בכלל מעדיפה לבוש ספורטיבי?
כעת נותר לך להתאים את הלבוש לכובע. הקטנטנים שלנו לא אמת צריכים להתחשב בצבע הבגד, הם מניחים כובע מצחייה על הראש ויוצאים לדרך. לא זה הדין לגבי נערות ואמהות. התאמת הכובע, בדיוק כמו התאמת נעליים או תיק, חייבת לבטא חוש אסתטי אופנתי – מעבר לחבישה יומיומית של הכובע שקיבלנו במתנה מהבנק.
אז ככה: אם המלתחה שלך מורכבת בעיקר משמלות קיץ וחצאיות, כובעים רחבי שוליים יתאימו לך מאוד, כמו גם כובעי “היידי”, וגם כובעים בסטייל קברט ושנות העשרים. אם את בענייני סקיני וג’ינס, כל כובע בוקרים יכול להתאים. ואגב, גם עם שמלה, אם אינך יכולה לסבול את מראה “הולי הובי” (אני מכירה הרבה נשים כאלה), תוכלי לרכוש כובע קש המכונה “כובע סבא”, או בכינויו החדש “כובע דפני ליף”. כן, אם רוצים לשים את האצבע על הטרנד החם ביותר בכובעי הקיץ, אין ספק שמדובר בכובע הזה. והפעם הוא אף מגיע בעיצובים משודרגים (שלא תגידו שדפני ליף לא השפיעה!).
מי שלא אוהבת כובעים רחבי שוליים יכולה להסתפק גם בכובע בעל מצחייה רחבה, שאגב מתכתב נפלא עם בגדי הים של שנות החמישים, הנראים בקיץ הזה תחת כל שמשייה רעננה.

עטור מצחך: כובעים אופנתיים לנשים ולנערות
כובע “דפני ליף” (CASTRO)
עטור מצחך: כובעים אופנתיים לנשים ולנערות
כובע קברט (story)

הכי בריא: כובע בעל מסנן קרינה

המצחייה אופנתית אף היא בעונה הקרובה והיא מתאימה במיוחד לנשים שמעדיפות את הלוק האורבאני. אפשר למצוא אותה במגוון צורות וגזרות, כולל גזרת הקש המעוצב, לא רק בגזרת הפלסטיק הפשוט של פעם. רק חשוב להביא בחשבון שמלבד צל על הפנים, היא אינה באמת פרקטית בזמן שאתן צועדות בשמש הקופחת של יולי אוגוסט. אבל לפחות היא מגנה על עור הפנים.
וזה מחזיר אותנו לנקודת ההתחלה: עבור נשים הכובע הוא הרבה מעבר לפריט אופנה, אפשר לכלול אותו במוצרי הטיפוח. קרינת השמש פוגעת לנו בעור הפנים, אפילו בצעידות הקצרות שאנחנו עושות מהבית לרכב וההפך. ההגנה הגבוהה ביותר מפני השמש שנוכל לספק לפנים שלנו, ברחוב או על שפת הים, תתאפשר על ידי כובע רחב שוליים – או כזה בעל מסנן קרינה שמגן לא רק על הפנים אלא גם על הקרקפת. במיוחד אם אתן מחליטות לצאת לפיקניק משפחתי בטבע בשבת בצהריים.

עטור מצחך: כובעים אופנתיים לנשים ולנערות
מצחייה מקש (H&M). צילום: הנס מוריץ
עטור מצחך: כובעים אופנתיים לנשים ולנערות
בסגנון צעיר, במיוחד לנערות



איך לשלב פריטים לבנים במלתחת הקיץ, ולדאוג שלא יהפכו לאפורים

סודות הפנג שווי: כך תעצבו את חדרו של המתבגר לקראת השנה הבאה

קשב וריכוז: בסך הכול ביקשו ממנה לתלות כביסה…

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.