fbpx

התחזית לשבת: שלג בלטרון

התחזית לשבת: שלג בלטרון
צילום: אלי נאמן, אולפני זינקו

אם אין לכם כוח לנסיעה הארוכה צפונה רק כדי לראות קצת שלג, תוכלו לקבל בשבת בבוקר “דוגמית” מהחרמון בפארק המיניאטורות הסמוך ללטרון. 150 קו”ב של שלג (שווה לשתי מכולות ענק) יועברו מהר החרמון למיני ישראל, ומלבד אווירה חורפית מובטחת למבקרים במקום פעילות שלג שתכלול מזחלות, מגלשות ועוד אטרקציות משפחתיות.
לצד הצפייה בדגמים המיניאטוריים המרהיבים של אתרי המדינה, מציע המקום בימי שבת פעילויות משפחתיות מהנות. כמו כן, מתקיימים בפארק סיורים ב”שבילי הארץ”, המשלבים דמויות מהעבר, סיפורים מצחיקים, תלבושות ומסכות, באמצעות קטעי משחק ושיתוף הקהל.
אגב, אם אתם לא בעניין של שלג, תוכלו לדחות את הביקור לשבת הבאה (26.2.11), שבה מתוכנן להתקיים במקום שוק איכרים צבעוני: במה למגוון דוכני מזון ולאמנים מכל הארץ.
הדגם המיניאטורי של המדינה מורכב מ-385 דגמים קטנים, הכוללים יותר מ-10,000 דמויות, שני נמלי ים ושדה תעופה אחד. באחרונה, אגב, הושקו בפארק גם דגמים של מגדלי עזריאלי ואפילו של אולפן “האח הגדול”.
# שלג בפארק המיניאטורות “מיני ישראל”, 19.2.11, שבת, מחיר כרטיס: 24 שקל לגילאי 5-2; 59 שקל לגילאי 18-6; 79 שקל לגילאי 18 ומעלה. www.minisrael.co.il

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.