fbpx

פותחים שולחן

פותחים שולחן

 

פתחנו את שנת 2012 בארוחה משפחתית במסעדת TUK TUK

בדרך כלל אנחנו חוגגים אירועים מיוחדים כמו תחילת השנה האזרחית במגש של פיצה משפחתית בבית, אבל הפעם התחשק לנו לגוון גם באוכל וגם במקום. המתבגרים שלנו לא בעניין של מסעדות גורמה, ולכן המבצע החדש של מסעדת “טוק טוק” ברחובות נראה לנו כמו תזמון נהדר לחשוף אותם למאכלים התאילנדיים – וגם לצאת מזה בזול, למקרה שהם לא יאהבו.

המתבגרים אהבו גם אהבו, ואפילו יצאו מהארוחה שבעים במיוחד. מדובר בתפריט משפחתי, הכולל מנות גדולות, שמתאימות לארבעה סועדים: שתי מנות ראשונות ושלוש מנות עיקריות לבחירה. כולנו שבענו עד כדי כך שלא הצלחנו “לדחוס” קינוח משפחתי (בתוספת תשלום של 32 שקל, אך משתלם), אבל על קנקן שתייה של לימונדה כמובן לא ויתרנו (בתוספת 29 שקל). את מה שנשאר בצלחות, ביקשנו לארוז.

אבל לא סתם שבענו, זו הייתה ארוחה מהנה, שהתלוו אליה שירות אדיב, אווירה חמימה (המקום מעוצב נפלא) וגם מוזיקת רקע מצוינת. אגב, יש עוד בונוס חביב ויעיל בתפריט המשפחתי: ליד כל מנה מופיע סימון תזונתי (מנת בריאות / ללא גלוטן), והאם המנה היא פיקנטית או חריפה.

בעניין המנות עצמן: אם אתם חזק בעניין סושי, קחו בחשבון שהוא אינו נכלל בתפריט המשפחתי. חוץ מזה, אל תוותרו על המנה הראשונה של הסלט טופו (עלים ירוקים, פטריות שיטאקי ועגבניות שרי, ברוטב טריאקי) – אנחנו ליקקנו ממנה את האצבעות.

 

# פמילי דיש – תפריט משפחתי מוזל וגדול במיוחד (לארבעה סועדים) במחיר מבצע: 172 שקל, במסעדה TUK TUK. כתובת המסעדה: אופנהיימר 10, פארק המדע, רחובות. טלפון: 08-9318885

בסרט “סילבסטר בניו יורק” כבר הייתם?

הספר “משפחה במחשבה תחילה” מתייחס למשפחה כאל ארגון

5 דרכים לעידוד פעילות גופנית אצל המתבגרים


עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

תגובה אחת

  1. בכל יום שישי אנחנו מתקשרים להזמין ארוחה. ישנו בחרו שאנני זוכרת את שמו אבל יחס שלו מאוד מיוחד לפי הקול שלי מזהה אותי הגישה מאוד מיוחדת האוכל מאוד טעים ולכן אנחנו ממשיכם להזמין תודה לכם וישר כח אוהבים אותכם שבת שלום

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.