fbpx

כבר מריחים סילבסטר?

כבר מריחים סילבסטר?

ניו יורק, סלבס ומוזיקה טובה. הסרט החדש “סילבסטר בניו-יורק”

בסוף השבוע הזה יוצא לאקרנים הסרט “סילבסטר בניו-יורק”, העטור בשלל סלבריטאים ומבוים על ידי השחקן-בימאי הנודע גארי מרשל.
בין השחקנים המוכרים שמרשל מאגד סביבו תמצאו כאן את אשטון קוצ’ר, מישל פייפר, זק אפרון, רוברט דה-נירו, שרה ג’סיקה פרקר, הילארי סוונק, ג’ון בון ג’ובי (סיכוי טוב שהוא היה אליל רוק שלכם בילדות) ועוד רבים וידועים.

זוהי קומדיה רומנטית המגוללת עשרה סיפורים שונים השלובים זה בזה, בערב הסילבסטר 2012. צילומי הסרט, אגב, נערכו בחגיגות הסילבסטר בשנה שעברה, מה שמזכה את הצופים בתחושה של אותנטיות – אם כי היא מתפוגגת לסירוגין בסצנות שבהן אנחנו עלולים לחוות את התחושה של “כבר היינו בסרט הזה”. אולי מרוב שאני מורגלת בסרטים מהסוג הזה, די מהר הרגשתי שהרכבת הפאזל (זה הנוצר משזירת הסיפורים) ממצה את עצמה. גם המסרים האמריקאים הידועים לא פסחו על הסרט הזה, כולל רגעי השיא שבהם קורים הרבה ניסים ונפלאות. אפילו הדרמות ה”לא צפויות” שמתרחשות באותו רגע, לא כל כך מצליחות להפתיע.

ומצד שני, מי צריך נס חנוכה אמיתי כשיש אווירת סילבסטר באוויר? אין ספק שקו החוף של ניו-יורק, בשילוב עם השחקנים המוכרים, המוזיקה העדכנית והצבעוניות הקולנועית עושים את העבודה ומעוררים – לפחות לפרקים – התרגשות והזדהות אצל הצופה.
באופן אישי, הסיפור שהכי ריגש אותי עסק בקשר של אם חד הורית בשם קים (שרה ג’סיקה פרקר), עם בתה בת ה-15 שרוצה לבלות עם אהובה מהלימודים, בחצות, בטיים-סקוור. האם המפוחדת לא יכולה להרפות מבתה וחרדה לביטחונה בין כל ההמון. בסיפור הזה, הדיאלוגים המדויקים בין השתיים גרמו לי להזדהות עם הדילמה ואפילו להגיע לכמה תובנות בנושא.

בשורה התחתונה: לא הסרט שיגלה לכם את אמריקה, אבל בהחלט סרט מהנה ברוח הסילבסטר. מומלץ במיוחד לזמן איכות של אם-בת (כמו שאני עשיתי), או סתם לחברות טובות ובטח שלדייט רומנטי.

# סילבסטר בניו יורק – ארה”ב, 2011, בימאי: גארי מרשל, החל מה-8.12.11 ברשת בתי הקולנוע של גלובוס גרופ וברחבי הארץ

הפעם הקודמת שראינו את ג’סיקה פרקר במסך הגדול

תעשו טובה: תדאגו שהם לא ישתו אלכוהול

בת 15 שואלת: כדאי לי לקיים יחסי מין עם החבר?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.