fbpx

שיעור בסקייטבורד

שיעור בסקייטבורד

כרטיס כניסה לסצנת הסקייטבורד: סדנה חינמית של “רד בול” לבני נוער

את המקום השני, אחרי הגלישה בפייסבוק, תופסת ללא ספק  הדהירה על הסקייטבורד – המתגלגלים הכי טרנדיים בעולם הפנאי של בני הנוער בשנים האחרונות. אם גם הילדים שלכם בעניין, הם ישמחו לשמוע על סדנה מקצועית וחינמית לסקייטרים מתחילים שתתקיים בחמישי הבא בפארק גלית בתל אביב. כי אם הם ממילא ‘מתגלגלים’, אז למה שלא יעשו את זה נכון?

בסדנה ילמדו אותם איך לשמור על מהירות בתוך הסקייטפארק, איך להתמודד עם הפחד, כיצד להתכונן ל’סשן’ או תחרות מבחינה פיזית ומנטלית, תרגילים וטיפים חדשים ועוד. בנוסף, כך נמסר לנו, הם אף יונחו איך לנתב את המוטיבציה והאהבה לסקייטבורד למקומות הנכונים, תוך הצבת מטרות ויעדים ברורים.
הסדנה תתקיים במסגרת פרויקט מטעם החברה שמייצרת את המשקה אשר ‘מצמיח לילדים שלנו כנפיים’, הלוא הוא “רד בול” – והיא תונחה על ידי הסקייטר המקצועי ואתלט “רד בול” בועז אקינו.

איך נרשמים: מורידים טופס הרשמה מעמוד הפייסבוק של ‘רד בול ישראל’ ושולחים עותק חתום למייל (קובץ סרוק): [email protected],  או לפקס: 03-5425010. 30 הנרשמים הראשונים יזכו בסדנה.

Red Bull Under My Wings – סדנה מקצועית לחובבי סקייטבורד מתחילים בגילאי 13-18, 3.11.11, 17:00, פארק גלית שבחניון היכל נוקיה, תל אביב, מותנה בהרשמה מראש

תרבות: כל מה שצריך לדעת על סצנת הסקייטבורד

סרט חדש: איך היא עושה את זה? גם לה אין מושג

אופנה: האם את מזהה את הלוק של הטינאייג’ית שלך?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.