fbpx

רגישות לדאודורנט

בכל פעם שבתי משתמשת בדאודורנט מיד מתפתח אצלה גירוד ואודם בבית השחי. ניסינו דיאודורנט על בסיס טבעי, אבל הוא “לא עושה את העבודה” והיא מאוד מתוסכלת מכך שהיא מזיעה ולא מריחה טוב. מה אפשר לעשות? האם מומלץ לנתח? היא רק בת 14 וגם לא נראה לי שההזעה שלה קיצונית. הבעיה העיקרית היא הרגישות לדאודורנטים.

[credit]מאת: הרמן ויס. 5.07.11[/credit]

מכיוון שלא ציינת מהו המרכיב בדאודורנט שאליו בתך רגישה, אני מניח כי טרם זיהית אותו. לכן אני מציע להמשיך ולנסות למצוא דאודורנט מתאים, שכן לא נוכל לדעת באיזה מוצר קיים המרכיב שגורם לבתך רגישות ובאיזה לא. כמו כן, בשל גילה הצעיר של בתך לא הייתי ממליץ על כל ניתוח או התערבות בשלב הזה.

לפני תחילת השימוש בתכשיר של דאודורנט, חשוב לבצע בדיקת רגישות. הבדיקה תתבצע כך: הניחו מעט חומר מאחורי תנוך האוזן, והתנסו בכך שלושה ימים ברציפות – לאחר מכן עשו שבועיים הפסקה. כעת חִזרו לנסות את התכשיר באותו אופן במשך שלושה ימים נוספים. כך ניתן לוודא שלא מתפתחת רגישות, הן בשימוש המיידי והן בשימוש ארוך טווח, ולהסיק האם בתך רגישה למוצר.

ישנם שלושה מוצרים שאוכל להמליץ עליהם, מכיוון שנמצאו מתאימים לאנשים רבים עם רגישות לדיאורדורנטים אחרים:
אבן קריסטל – מינרל טבעי של  אלומיניום סולפט, שהרגישות אליו היא נדירה מאוד (לצורך בדיקת רגישות, יש לאסוף מעט חומר באצבע רטובה ולשים מאחורי האוזן);  קרם חלבין – דאודורנט; דאודורנט סבוקלם לעור רגיש, שפותח במיוחד למצבים כאלה.
יש להוסיף כי גם בתחום הרפואה האלטרנטיבית ישנן שיטות רבות, כמו דיקור סיני או הומיאופתיה, שיכולות לסייע בהפחתת הזיעה – אך לא למנוע לחלוטין.

המשיב הוא רוקח ויועץ מדעי לסבוקלם – טיפול וטיפוח לעור רגיש

בתי מדוכדכת ומתוסכלת מכך שקיבלה את המחזור החודשי. איך אוכל לגרום לה לשנות גישה?

מה עדיף בהלבשה תחתונה למתבגרת: נוח או סקסי?

רוצים לדבר על זה? פורות הורים למתבגרים בתפוז / פורום הורים לילדים ביסודי בתפוז

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.