fbpx

נעליים הורסות

הן יכולות לעשות את ההופעה או להרוס אותה, תלוי בכן

מכירות את הקלישאה שהבגד לא עושה את האדם? כל כך נכון. אלה בהחלט הנעליים.
מישהי פעם אמרה לי שאם אני רוצה להכריע בנוגע לאישיות של בן אדם, אני צריכה קודם כל להסתכל על הנעליים שלו, ככה אדע מי הוא. ואני מסכימה איתה. הנעליים שלנו מספרות עלינו יותר מכל פריט אחר שנלבש או נענוד.
אז מה הולך, אתן שואלות? כמעט הכול, רק צריך לדעת למה להתאים אותן.

נעלי סירה: לאחרונה הן פלשו בחזרה אל חיי האופנה, וטוב שכך. הן משוות מראה קליל, נוח ולא מחייב. אני ממליצה ללכת איתן עם מכנסיים בגזרת סקיני או עם מכנסי ג’ינס מקופלים מעט – מראה שמחמיא בעיקר לדקיקות הקרסוליים. לבחורות גבוהות יחמיא בהחלט לנעול נעלי סירה גם עם חצאית מיני – מה שלנמוכות ביננו מומלץ פחות.
נעלי סירה יוצרות מראה קז’ואל במשך היום, אבל יכולות להתאים גם לערב, כשאת רוצה לשדר “לא התאמצתי”.
נעליים הורסות
סניקרס: אני אוהבת שבחורות נועלות סניקרס. יש בהן משהו נערי ומגניב וכשלא בא לנו להתלבש מדי או ללכת על מראה הליידי, הן מתאימות בול. הן יכולות להיות חלקות או עם דוגמה- לכולן יש מקום ולכל נעל אמירה משלה.
נעלי הסניקרס הולכות מצוין עם ג’ינס, ובדומה לנעלי הסירה הן מתאימות למכנסיים בגזרת סקיני. עם מכנסיים רחבים הן מומלצות פחות, כי הן יוצרות מראה מגושם ולא מחמיא.
נעליים הורסות
כפכפי אצבע: (אז נכון שצריך להגיד קבקבים, אבל זה קצת טרחני לא?) בכל מקרה- אני מכורה להם.  מה שפעם נחשב למוזנח יחסית ובלתי הולם, הפך בשנים האחרונות לאחד האביזרים הכי מבוקשים. ויש כל כך הרבה סגנונות ודוגמאות. הם מתאימים כמעט לכל דבר: לגופייה, לשורט (מכנסיים קצרים)  פשוט, לג’ינס ואפילו לשמלות. כשאני לובשת שמלה ומרגישה שבא לי לרכך מעט את ההופעה, אני נועלת כפכפי אצבע פשוטים וכך אני מרגישה שאיני מצועצעת מדי. עם ג’ינס אפשר לשלב כפכפים נועזים או מעניינים, כמו כפכפי זהב, כפכפי צמה וכו’. בקיצור: כפכפים הם גם נוחים, גם יפים וגם מהירים לנעילה?אפשר לנעול אותם במהירות (הכי כיף כשאנחנו רוצות לרדת רגע למכולת).

נעליים הורסות
נעליים גבוהות (עם עקב רחב או דק): זוהי קטגוריה מסועפת המתחלקת לסוגים רבים, והפעם אתמקד בשניים מהם הרלוונטיים לעונת הקיץ: סנדלים עם רצועה וכפכפים פתוחים. לי באופן אישי יש העדפה ברורה לסוג השני, כי הם משדרים משהו צעיר יותר, אבל כמובן שגם נעליים גבוהות עם רצועה מאחור, יכולות להיראות יפה עם חצאיות, שמלות ומכנסיים ארוכים או קצרים (בהתאם לעונות השנה).
הקיץ כבר כאן, למי שלא הבחינה, ולכן כדאי להימנע מלחנוט את כפות הרגליים ולהסתירן. המראה של אצבעות מטופחות (עם או בלי לק) הרבה יותר סקסי מכף רגל המוחבאת בתוך נעל סגורה.
נעליים גבוהות מתאימות בעיקר כשאנחנו רוצות להרגיש “לבושות” ונשיות יותר. ביום או בערב הן גורמות לנו להרגיש מהודרות ומרשימות, ולרוב הן גם יחמיאו לרגלינו ויעניקו לנו מראה מוארך ואלגנטי.
נעליים הורסות
אני אוהבת כל כך הרבה דברים שקשורים לאופנה שהתחרות היא קשה, אבל בסופו של דבר – את המקום הראשון תופסות אצלי הנעליים. אל תטעו לחשוב שהנעליים הן הפריט המשלים לבגדים שלנו. יש להן חשיבות גדולה לכשעצמן ובעיני גם אמירה סטייליסטית מובהקת. השתדלו לגוון, להחליף סגנונות ולהעיז, ותראו כמה תיהנו!
הכותבת היא מעצבת בעלת ליין ייחודי של אקססוריז ותכשיטים לנשים ולנערות

לפוסט הקודם של רוני עוזיאל: נוח או סקסי
חמשת האקססוריז שישדרגו אתכן בקיץ
מה עושים עם מתבגרים שמשועבדים למותגים?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

תגובה אחת

  1. אחלה טיפים. אפשר לשאול איפה משיגים את כפכפי הצמה המוזהבים? מהממים!

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.