fbpx

נוח או סקסי?

נוח או סקסי?

מה שצריך לדעת לפני השופינג עם הבת במחלקת הלבשה תחתונה

היה הייתה לפני שנים רבות, נערה קטנה שפיגרה מעט אחרי בנות כיתתה בכל הקשור להתפתחות הפיזית, אם אתם יודעים למה אני מתכוונת…
זה באמת היה לפני הרבה מאוד זמן, ובכל זאת אני עדיין זוכרת את המבוכה שחוויתי בחיפושיי אחר החזייה הראשונה, כמי שלמעשה לא היו לה ‘ציצים’ של ממש. היום – כשלמען הכנות אני עדיין קונה במחלקת נערות מתבגרות – אני דווקא ממש אוהבת חזיות. וכמובן גם תחתונים.
וכמו בכל ענייני הטיפוח והסטייל, גם כשמדובר בהלבשה תחתונה יש תפקיד חשוב למצב הרוח, לצורך בגיוון ולאמירה מעט אישית. ועם זאת, יש כמה דברים שחשוב להביא בחשבון כשרוצים לקנות חזייה, ולהתאים להם גם תחתונים:
[fancy_box]

מתחת לחגורה

הנוסחה המנצחת: שילוב בין נוחות ליופי

יש לך אגן קטן וצר? תחתונים ברזילאיים הם הבחירה הנכונה כי הם אינם מכסים את כולו.
התברכת ב’טוסיק’ שופע? ישנם “תחתוני סבתא” שייראו עלייך נהדר ובכלל לא “סבתאיים”.
ואם יש לך ‘נכסים’ כשל ג’יזל, לא נותר לנו אלא לפרגן!
[/fancy_box]

  • התייחסי גם למידה וגם לנוחות: לנשים ולנערות שהתברכו בחזה שופע, כדאי לבחור חזייה שאינה מרופדת לגמרי. חשוב שהחזייה תהיה נוחה וגמישה ושתרגישו איתה הכי טבעי שאפשר. לנשים עם מידת חזה קטנה ולנערות צעירות מוצעות בשוק חזיות עם ריפוד קל, שאפשר להרגיש בהן בנוח. נערות צעירות עם חזה קטן (או כאלה שפשוט מתביישות) יכולות להחליף כמובן את החזייה בגוזייה.
    כשאתן עוברות לבחירת התחתונים זכרו שגם כאן נוחות היא שם המשחק. לא הייתי נסחפת ואומרת “את הכי יפה כשנוח לך” (לי באופן אישי הכי נוח על הספה בטרנינג וקערת פופקורן וזה לא כזה יפה לי), אבל חשוב בהחלט להרגיש שבחרת בגזרה הנכונה לך: תחתונים ברזילאיים, תחתוני סבתא, גבוהים, נמוכים, רצועות רחבות או דקות.. העיקר שתרגישי שאת לא  חנוטה ושהם לא לוחצים ומבליטים מבעד לבגדים את מה שלא צריך.


  • אסתטיקת התחתונים: בגדול, כאמור, רוב הדברים שירגישו לך נוח גם יחמיאו לך יותר. אני ממליצה על כך שהתחתונים לא יהיו בעלי גזרה נמוכה מדי ושהרצועות בצד לא יהיו דקיקות (אלא אם את שדופה וגבעולית), אחרת כל מה שאנחנו רוצות לטשטש נחשף במלוא הדרו. באותו עניין, תחתוני החוטיני מאוד יפים ואולי גם נוחים – בעיקר לג’יזל. במילים אחרות, לבשי מה שמחמיא למבנה גופך, ואם צריך –  נסי לוותר על החוטיני, לא תאמינו איך תנשמי לרווחה.

  • לזרום עם ה’מוּד’: כשאת עומדת מול הסטנד בחנות, נסי לברר עם עצמך עד כמה צבעונית ומשעשעת את מרגישה. מגוון ההדפסים המוצע בחזיות ובתחתונים הוא רחב, כך שאם את במצב רוח מפרגן במיוחד תוכלי לבחור בתחתונים עם הדפס משוגע שמדגיש עד כמה את נהדרת. אם את ביום סולידי, מצאי לך הדפסים רגועים יותר וצבעוניים פחות.
  • הכותבת היא מעצבת בעלת ליין ייחודי של אקססוריז ותכשיטים לנשים ולנערות
    לעמוד הפייסבוק של רוני
    לפוסט הקודם של רוני עוזיאל: להתרענן באקססוריז
    הצמות חוזרות לאופנה: צעד אחר צעד בקליעת צמות מרושלות ויפות
    רוצים לדבר על זה? פורום הורים למתבגרים בתפוז / פורום הורים לילדים ביסודי בתפוז

    עוד בנושא

    אין פוסטים נוספים בנושא זה
    commentIcon

    הורים למתבגרים / מתבגרות?

    גם אנחנו!

    הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.