fbpx

המציאות עולה על כל סדרה

 צעירה הצליחה להחביא בספר המחזור מסר חזק בזכות הסדרה “האנטומיה של גריי”

בחודש שעבר הסדרה “האנטומיה של גריי” סיימה את עונתה ה-14 וכבר ידוע שהיא תחזור לפחות לשתי עונות נוספות. במונחים של סדרת טלוויזיה, 16 עונות נחשבות לחיי נצח ממש, אך עם זאת זה גם לא מפתיע: לסדרה יש מיליוני מעריצים בכל רחבי העולם, וחלקם אפילו נשבעים שהיא השפיעה רבות על חייהם ואפילו שינתה אותם. אחת מאותם אנשים היא קריסטה מונטויה.

בת ה-18 מאלבוקרקי בחרה לכתוב מתחת לתמונה שלה בספר המחזור: “‘האנטומיה של גריי’, עונה 5, פרק 6, דקה 39:40”. אבל מאחר שלא כולם טרחו לבדוק מה בדיוק קורה בדקה אותה ציינה קריסטה, היא העלתה לטוויטר שלה גם הקלטת סאונד של מה שנאמר בסדרה באותו הרגע, כשאחת הדמויות הראשיות מממשת לראשונה את אהבתה לאישה ואומרת לה: “אני כל כך, כל כך גיי”.

המציאות עולה על כל סדרה

“יום אחד צפיתי ב’אנטומיה של גריי’, שמעתי את הציטוט הזה, אהבתי אותו ואמרתי ‘זה יהיה הציטוט שלי בספר המחזור’. צילמתי אותו ומאז הוא היה במצלמה שלי”, סיפרה קריסטה לאתר BuzzFeed.

“בחרתי את זה בתור הציטוט שלי בספר המחזור כי אני מרגישה שאנשים לא מקבלים את מי שאני. רק רציתי להביע הצהרה נועזת, איבדתי כמה חברים בגלל המיניות שלי, אבל המשפחה שלי תמיד תמכה בי”. עוד היא מספרת שהיא רצתה לכתוב את הציטוט עצמו, אבל הנהלת בית הספר לא הסכימה, ולכן היא נאלצה להסתפק במיקום של הציטוט בסדרה.

קריסטה יצאה מהארון כבר בשנה הראשונה בתיכון, ומספרת שמאז היא מתמודדת עם אנשים שחושבים שהיא “רק עוברת שלב”. לכן היא ראתה בכך הזדמנות להעביר מסר חד משמעי. מאז שהתפרסם הציטוט של קיסטה, והציוץ שהגיע אחריו, היא קיבלה אלפי תגובות חיוביות בכל רחבי הרשת. אחד מהם כתב: “אני אוהב את הסיפור שלך. אני יצאתי מהארון בגיל 35 וזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים. אני חי עם בן הזוג שלי כבר 25 וסוף סוף התחתנו לפני 3 שנים. כל הכבוד לך!”.

המציאות עולה על כל סדרה

ג’ו אנג’ל בחר לקחת לנשף סיום התיכון את אמא שלו

הילד שלי הומו?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.