fbpx

אמא יש רק אחת | 04/2018

אמא יש רק אחת | 04/2018

במקום למצוא דייט לוהט, ג’ו אנג’ל בחר לקחת לנשף סיום התיכון את אמא שלו. כמובן שהגולשים ברשתות החברתיות לא יכלו להישאר אדישים למחווה

אם אתם הורים לילדים בתיכון, בוודאי אתם יודעים עד כמה נשף סוף הלימודים הוא עניין רגיש עבורם. במשך שנים הם מפנטזים על הלילה הזה – מה הם הולכים ללבוש, איך הם הולכים לרקוד, ואולי הכי חשוב – עם מי הם הולכים להגיע.

בן הלוויה לאותו הערב הוא לא רק אותו אחד שעימו/עימה הם הולכים לבלות במשך מספר שעות, אלא הוא מסמל את האופן שבו הם נתפסים בחברה – או לפחות כך הם רואים זאת. לכן, הסטטוס שפרסם המתבגר הזה הצליח לשבור את הרשת, ולרגש אלפים בכל רחבי העולם.

ג’ו אנג’ל מטקסס העלה לפני כמה ימים ציוץ לחשבון הטוויטר שלו ובו כתב: “אמא שלי הביאה אותי לעולם בגיל 17. היא נשרה מהתיכון על מנת שתוכל להביא לי את כל כולה. אתמול הענקתי לה את ליל הפרום שמעולם לא היה לה”.

ג’ו העלה מספר תמונות שלו ושל אמא שלו, גם לפני שהם יצאו מהבית וגם במהלך הנשף עצמו. מאוחר יותר הוא שיתף שזה היה ערב מאוד מהנה עבור השניים.

כמובן שהמחווה הזו הצליחה לעורר לא מעט תגובות אוהדות, בהן גולשת שכתבה לו: “זה הדבר הכי מכבד שגבר יכול לעשות. אמא שלך חינכה אותך כראוי, למרות שהיא היתה צעירה ולמרות מה שבטח כולם מסביב אמרו לה”.

אמא יש רק אחת | 04/2018

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.