fbpx

אירועי פסח 2018

הצגות על בסיס ספרים אהובים, אופרה קסומה לילדים וסרטי אקשן עם ערך מוסף: כל האירועים שחבל להחמיץ בפסח הקרוב

פסח בקולנוע:

הפנתר השחור

“הפנתר השחור” הוא אחד הסרטים המדוברים של השנה, משום שסוף סוף אנחנו זוכים לראות סרט בכיכובם של גיבורי-על שחורים. כמו בכל סרט מהסוג, העלילה לא באמת משנה והיא בעיקר מורכבת מאקשן משובח. אלא שהפעם בנוסף לזה, תוכלו לאחר הצפייה גם לפתח דיון עם ילדיכם על שונות, גיוון וקבלת האחר.

אירועי פסח 2018

טומב ריידר

לארה קרופט חוזרת אל המסך, והפעם בגילומה של השחקנית זוכת פרס האוסקר אליסיה ויקנדר, שנכנסת לנעליה של אנג’לינה ג’ולי. בהתאם לרוח התקופה, הגלגול הזה קצת יותר עם אג’נדה פמיניסטית וקצת פחות מחפיץ, ולכן מהוות הזדמנות נוספת (אחרי “וונדר וומן”) להראות לבנות שלנו דמויות של נשים אמיצות וחזקות.

אירועי פסח 2018

פיטר ראביט

ולמי שמחפש סרטים קצת יותר תמימים ומתוקים: קומדיית הרפתקאות המשלבת אנימציה ולייב אקשן, שמבוססת על הדמויות והעלילה מתוך הספר “פיטר ראביט” מאת ביאטריקס פוטר. שימו לב לרשימת המדובבים האיכותיים (למי שבוחר לצפות בגרסה באנגלית), שכוללת גם את מרגו רובי וסיה.

אירועי פסח 2018

פסח באופרה הישראלית

האופרה הישראלית תעלה במהלך פסח שתי הפקות לילדים: “אליסה בארץ הפלאות” ו”מה עושות האיילות”.

את ההפקה של אליסה ביים גדי שכטר, וכמו בכל הפקות האופרה הישראלית היא משלבת תפאורה ותלבושות ססגוניים. במרכזו של “מה עושות האיילות?”, לעומת זאת, עומדים שירי הילדות הנוסטלגיים שכתבו על ידי ע. הלל, לאה גולדברג, ומרים ילן שטקליס והלחינו יוני רכטר, נורית הירש, אריה לבנון, נעמי שמר, צביקה פיק ועוד רבים אחרים.

תאריכים: מה עושות האיילות?:

יום ב’  02/04/2018 בשעות  10:30 ו-12:30

יום ג’ 03/04/2018 בשעות  10:30 ו-12:30

אליסה בארץ הפלאות:

יום ד’ 4/4/18, בשעות  10:30 ו-12:30

באולם הקטן של בית האופרה ע”ש שלמה להט (צ’יץ’). המופעים מיועדים לילדים בגילאי 4-9 ומחירי הכרטיסים: 65 שקלים.

רכישת כרטיסים בקופת האופרה בטלפון 03-6927777 או באתר האופרה.

אירועי פסח 2018

פסח במוזיאון הילדים בחולון

המבקרים במוזיאון הילדים הישראלי שבחולון יוכלו ליהנות במהלך החג ממגוון פעילויות: במסגרת הסיורים המודרכים על ידי מדריכים עיוורים וכבדי ראיה, כחלק מהתערוכה “דיאלוג בחשיכה”, תשולב משימה של זיהוי פריטים הקשורים לחג. ובנוסף, בתערוכה “הזמנה לשקט”, בהנחיית מדריכים חירשים, ילמדו המבקרים שיר פסח בשפת הסימנים, כמו גם סימון המילים האופייניות לחג. לצד כל אלו, בתערוכה “דיאלוג עם הזמן”, מדריכים ומדריכות בגילאי 70 ומעלה יספרו סיפורים ברוח החג. בנוסף לכל אלו, מבקרי המוזיאון במסלולים השונים יקבלו כתב חידה, כאשר ברחבי המוזיאון יפוזרו קלפי החידה והפתרונות. כל מבקר שיאסוף את כל הקלפים ו/או יפתור את כתב החידה – יזכה בפרס.

כרטיס כניסה לכל אחת מהתערוכות “דיאלוג בחשיכה”, “הזמנה לשקט” ו”דיאלוג עם הזמן” – 65 שקל. פעילות “כתב חידה” מיועדת לכל באי המוזיאון. פרטים נוספים והזמנות בטל’: 036503000 או באתר.

אירועי פסח 2018

פסח 2018 במדיטק חולון

“כשהספרים מתעוררים לחיים” הוא אירוע הפסח שיציין תיאטרון המדיטק בחולון. במהלך החופש יעלו 10 הצגות שונות לגילי ארבע עד 12 ובהן מחזה מוסיקלי עפ”י ספרו של יהונתן גפן “הכבש השישה עשר” וההפקות הרצות של התיאטרון, כמו “ילדי בית העץ” ו”אמיל והבלשים”. בתום כל הצגה שנייה יתקיימו מפגשים עם יוצרי ההצגות, שישוחחו עם הקהל הצעיר על ההצגה. בנוסף להצגות יתקיים גם יריד ספרים שבו יימכרו הספרים שעל פיהם נעשו ההצגות. לצד ההצגות יקיים המדיטק פעילות חינמית שתיערך במתחם, שכוללת מתחמי יצירה ברוח ההצגות.

כרטיסים באתר מדיטק חולון ובקופות: 1800-20-29-30.

פסח אקסטרים בעיר העתיקה בירושלים

החברה לפיתוח מזרח ירושלים מציעה פעילות חווייתיות ואתגריות לכל המשפחה, בין התאריכים 1-4.4. בין האירועים גם טרק תיאטרלי על החומות, סיור מודרך במערה ובמנהרת הזחילה המסתורית, והצגות לכל המשפחה באולם הבונים החופשייםועוד. כל הכרטיסים עד 30 שקל.

פרטים נוספים באתר. 

 

פסח בנאות קדומים

בתאריכים 4-1.4 יוכלו המבקרים להתרשם באופן שבו נהגו אבותינו לחסוך במים ולמחזר. בנוסף יתקיימו במקום פעילויות של בנייה בבוץ ויצירות מחומרים ממוחזרים, הצגות ומופעים ועוד.

פרטים באתר.

אירועי פסח 2018

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים

בתאריכים 3-1.4 יתקיים פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים זו הפעם ה-28. השנה הוא יערך בסימן 70 שנה למדינת ישראל, והוא יארח מאה הצגות, בהן הופעת בכורה להצגה לבני הנוער “ביוש”, “בלונה” – הפקת ילדים מוזיקלית בהשתתפות כמאה נגנים זמרים ושחקנים, הצגות בערבית, מופעי תיאטרון רחוב פתוחים לקהל ועוד.

אירועי פסח 2018

פסטיבל האביב של בית שאן

פסטיבל האביב הראשון של בית שאן יערך בתאריכים 1-8.4. בין השאר יהיה בו תהלוכת ג’אגלינג עם מאות להטוטנים, רקדנים בתחפושות, חדי אופן ועוד. מתחם הסראיה העתיק יהפוך לטברנה יוונית ויארח אמנים מיוון; בעיר יופיעו ישי ריבו, משה פרץ, רינת גבאי ובסיום החג תיפתח המימונה המסורתית הגדולה בפארק.

 

אירועי פסח 2018

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.