fbpx

במידה הנכונה

פרויקט משותף של פורטל “עשר פלוס” והסטייליסטית גאלה רחמילביץ’ קורא לעידוד דמוי גוף חיובי בקרב הילדים

“בכל שנה יוצא מחקר חדש המספר שיש עליה בקרב שיעורי השמנת ילדים. לאחר פרסומו, מסבירים כל המומחים מה צריך ומה נכון לאכול, ועל דיאטה כזו או דיאטה אחרת. הפעם אני רוצה לדבר אתכם דווקא ממקום אחר”, אומרת גאלה רחמילביץ’.

“אני נולדתי שמנה, אני הייתי ילדה שמנה, אני גדלתי להיות נערה שמנה ואני הפכתי להיות אישה שמנה. היום אני יכולה לספר לכם שלהיות ילד שמן זה ממש לא מהנה. החברה שלנו היא חברה אלימה כלפי ילדים שמנים. החברה שלנו לא סבלנית ולא סובלנית כלפי ילדים שמנים. היא סבלנית כלפי ילדים נמוכים, או עם אוזניים בולטות או עם אף גדול, אבל סבלנות כלפי שמנים – אין לה.

אז לפני שכל המומחים מסבירים לכם איזו דיאטה לעשות, או כמה חוגי כושר לקחת, בואו נעצור ונדבר על הילד שלכם, על הילדה שלכם.  בואו נדבר עליהם כילדים, כאנשים, כמשהו עם נפש. איך שכחנו את זה בכל השיח הזה?

הדבר  הכי חשוב עבור כולנו הוא תמיכה מהבית, שיהיה בית אוהב ומפרגן, שמקבל אותנו כמו שאנחנו, גם עם קילוגרמים עודפים. זה הדבר שהכי חשוב לכל ילד. חשוב שניצור לו סביבה טובה, סביבה תומכת, סביבה שמקבלת אותו ושלא מפלה.

בואו נזכור שיש לנו ילד, שיש לנו ילדה ושמדובר באנשים עם נפש רגישה ועדינה, שיש לנו את האחריות, גם כהורים וגם כחברה, לתת להם כלים וכוח לקבל את עצמם, לאהוב את עצמם ולהיות אנשים הכי טובים שהם יכולים להיות”.

אז איך הכי נכון להתמודד עם השמנת ילדים? צפו בסרטון המלא:

מחשבות על בנות, אימהוּת, דימוי גוף ומה שביניהם

למה כל כך הרבה בני נוער סובלים מתפיסה בעייתית של דימוי הגוף?

מביוש בווטסאפ למחלקת הפרעות אכילה בתל השומר

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.