fbpx

הכוכבים החדשים בשכונה

אם השם אלין כהן עדיין לא אומר לכם כלום, הכתבה הזו בשבילכם: כל מה שאתם צריכים לדעת על היוטיוברים הצעירים שהילדים שלכם מכורים אליהם

אם הילדים שלכם זורקים לחלל שמות שלא אומרים לכם כלום ומתייחסים אליהם כאל מינימום כוכבים הוליוודים, סביר להניח שהם מתכוונים ליוטיוברים הצעירים שכבשו את הרשת. לא מעט צעירים וצעירות החליטו לתעד את הנעורים שלהם לסרטונים, שהלכו וצברו פופולריות (וגם, אם לומר את האמת, כסף). כעת, כשהם סלבס לכל דבר ועם המוני מעריצים, כדאי שגם אתם תתחילו לשנן את השמות שלהם.

גיא פודוליץ’

פודוליץ התחיל את הפעילות ביוטיוב תחת השם Thelogin41 ואז העלה בעיקר תוכן שקשור לעולם הגיימינג. אבל בשנת 2014 הוא מחק את כל הסרטונים שהעלה עד לאותו רגע, שינה את שם הערוץ ל–GuyTV והעלה סרטונים עם סגנון אחר.

בהתחלה הוא הביא בעיקר את הפרשנות הסאטירית שלו לסרטונים ויראלים מרחבי העולם, אבל עם הזמן ועם התרחבות הערוץ, הוא התחיל להתמקד בתכנים נוספים. הערוץ שלו די מהר הפך לפופולרי ובאוגוסט 2016 פתח פודוליץ’ את ערוץ הוולוגים Guy Podolich. הערוץ שלו נחשב לערוץ הישראלי השני שהיו בו יותר מ-100 אלף רשומים, ולמעשה עד לפני כמה חודשים הוא היה היוטיובר הגדול בישראל.

אביאל בסין

בסין התחיל את פועלו ביוטיוב ב-2010 כתלמיד בבית ספר. אז הוא העלה בעיקר תכנים שעסקו במשחקים וסיפורים מז’אנר האימה, ולכן הוא היה מוכק בעיקר לחובבי הז’אנר.

ב-2016, בעודו משרת כטבח בצה”ל, הוא החליט לפתוח את SpicyCrap, שבהתחלה היה מיועד לגיימינג בלבד, אך עם הזמן התחיל לעסוק בכל תחום שהוא. בעקבות השינוי הגיעה גם ההצלחה הגדולה: תוך פחות מ-10 חודשים הוא חצה את רף 100,000 הצופים הרשומים לערוץ וכיום הוא נחשב הראשון בגודלו בישראל מבחינת מספר הרשומים ליוטיוברים המפעילים ערוצי תוכן. נכון לאוקטובר 2017, מנויים אליו 220,000 משתמשים.

אלין כהן

אלין פרצה אל התודעה דרך המסך הבינוני – בשנת 2015, בהיותה בת 13 בלבד, היא השתתפה בתוכנית של ערוץ הילדים “הבנים והבנות”. ההדחה המוקדמת מהתוכנית לא הפריעה להערצה של בני הנוער כלפיה, וכהן החליטה למנף אותה לפתיחת ערוץ יוטיוב.

הסרטון הראשון שהעלתה היה סרטון ריקוד שזכה ליותר מ־600 אלף צפיות. בהמשך העלתה גם סרטוני הדרכת איפור וכיום יש לה ולוג שמוקדש לסרטוני ריקוד ובנוסף גם ערוץ יוטיוב שבו היא מתעדת את חייה. במקביל היא גם מעלה סרטוני ריקוד מדי יום באפליקציית “מיוזיקלי” (ואף דורגה במקום הראשון בישראל) ומלמדת ריקוד ילדות ונערות. אם כל זה לא מספיק, היא גם השיקה לאחרונה ליין קוסמטיקה, שסופית מצדיק את התואר שניתן לה “קיילי ג’נר הישראלית”.

אך לא רק ביופי כהן עסקינן. הרבה צעירים מזדהים איתה דווקא בגלל החיים שהיא עברה ועוברת, בהם תאונה קשה שעברה בגיל 8 והותירה אותה מצולקת, חרם ארוך וכואב מצד בני כיתתה ולאחרונה מוות של חברה טובה – מאי גורפינקל, שנפטרה ממחלת הסרטן.

ליאור בוכנר

כבר למעלה משלוש שנים שבוכנר, גיימר מבאר שבע, מפעיל ערוץ יוטיוב פופולרי. הכל התחיל בגיל 14, כשההורים קנו לו מחשב והוא התחיל לשחק בו ובמקביל לצפות בסרטוני יוטיובים של גיימרים מחו”ל. מהר מאוד הוא הבין שהוא יכול לעשות את זה לא פחות טוב מהם, והוא התחיל להעלות סרטונים בעצמו. כמובן שבהמשך הם הלכו ויצאו מגבולות הגיימינג. היום בוכנר, שמכונה נון סטופ גיימינג, מספר שהוא כבר לא יכול ללכת ברחוב מבלי שמעריצים יעצרו איתו ויבקשו – שלא נאמר ידרשו – להצטלם עימו. לאחרונה הוא גםן הוקלט לדיבוב של “צוות ג’ונגל: כח הצלה – הסרט”.

ליגל רז

אחת מכוכבות הרשת הכי מצחיקות ומרעננות שיש היא ליגל רז, שמכונה קווין ליגי. בכיתה י”א היא נשרה מהלימודים ובזמן שחשבה לאן פניה מועדות, היא החלה לעלות סרטונים ליוטיוב, לאינסטגראם ולסנפצ’אט. מהר מאוד היא הצליחה לגרור עשרות אלפי עוקבים, שנהנים לראות אותה פותחת פה גדול על החיים שלה, המשפחה והאקס.

טל כהן

טל כהן נחשבת לא רק לאחת היוטיובריות המצליחות בארץ, אלא גם לאחת הוותיקות שבהן, ואת כל זה היא הספיקה להשיג עד גיל 20. כהן התחילה לעלות סרטונים בגיל 14, בהם סיפרה על החיים שלה, על הרגלי האיפור שלה ועל היצירות שהיא עושה על מנת לקשט את החדר שלה. היום היא כבר מחשבת לגורו בנושאי טיפוח, לייף סטייל ו-DIY, אבל מה שהכי נחמד בסרטונים שלה הוא דווקא תהליך ההתבגרות שהיא עברה מול המצלמה – מילדה תמימה וקצת ביישנית למשוחררת מהצבא טריה ודעתנית.

שחר סויקיס

שחר סויקיס מספר שהוא הגיע אל היוטיוב דווקא בגלל שהיו לו מעט חברים. אחרי שנתיים של צפייה הדוקה בסרטונים, הוא החליט, בגיל 15, להתחיל לעלות גם תוכן עצמאי. בהתחלה הוא היה מעלה בעיקר ליפ-סינק לשירים מוכרים, אך אם הזמן הוא התחיל להביע את עצמו יותר ויותר, עם קטעים בהם אמר את דעתו על נושאים שונים בצורה הומוריסטית. לאחרונה אפשר לראות אותו בעיקר כמני רלחה – הדמות שאותה הוא המציא, של נערה סקסית שגם מראיינת וגם מככבת בקליפים (לשירים אותם הוא/היא כתבו כמובן). כמו בוכנר, גם את קולו של סויקיס אפשר לשמוע בימים אלו ב”צוות ג’ונגל: כח הצלה – הסרט”.

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.