fbpx

לשפר את התזונה של כל המשפחה בכמה צעדים פשוטים

לשפר את התזונה של כל המשפחה בכמה צעדים פשוטים

סדנה חדשה תעזור גם לממהרים שבינינו לעזוב את הפאסט פוד ולהתחיל לרפא את הגוף בעזרת התזונה

כל מי שאי פעם ניסה לסגל לעצמו ולמשפחתו הרגלי תזונה בריאים יותר, בוודאי יודע עד כמה המשימה הזו מורכבת, בייחוד בשגרת היום המטורפת שלנו. אני לא יודעת איך נראים הבקרים אצלכם, אבל בבית שלנו זה מרגיש כמו הוריקן שחולף, ותוך דקות הופך את כל הבית מן היסוד, כחלק מההכנות של כל אחד מאתנו ליום שמצפה לו. כאמא אני מוצאת את עצמי קודם כל מארגנת את כולם ומהר מאוד מארגנת את עצמי, ולא פעם יוצאת מהבית עם חולצה בצבע שונה ממה שחשבתי שלבשתי, מבלי לשתות אפילו כוס מים ובטח מבלי להכין לי אוכל ליום הארוך שמחכה לי.

אחר כך השגרה לא פחות מלחיצה: מהבית לרוץ לפזר את הילדים למוסדות החינוך שלהם, משם לעבודה, מהעבודה בחזרה אל הילדים, החוגים, גינות המשחקים ואז לחזור אל הבית ההפוך שהשארנו בבוקר, רק כדי לבלגן אותו עוד קצת עם ניסיונות לתקתק ארוחת ערב ומקלחות במהירות שיא. כחלק מהשגרה הזו, אני מוצאת את עצמי לא פעם קונה אוכל בחוץ, בעיקר פחמימות ריקות, ומכינה לילדים את אותם מאכלים משעממים ולא בהכרח מזינים, רק בגלל שהם מהרי וקלי הכנה.

לכן שמחתי מאוד לשמוע על סדנת הלאנץ’ בוקס של הנטורופתית פזית פרטוש פרסי והשף הטבעוני יפתח ברקת. השניים מעבירים סדנה חווייתית שמעניקה לא רק את הידע על התזונה שאנחנו אוכלים וכיצד להפוך אותה לבריאה ומזינה יותר, אלא גם מדגימה כיצד לעשות את זה על ידי הכנה בלייב של מתכונים מאוד שימושיים ומאוד מאוד קלים (באמת! לי יש רתיעה גדולה מבישול אבל אפילו בעיני זה היה פשוט).

לשפר את התזונה של כל המשפחה בכמה צעדים פשוטים

לפזית יש מיידע רב שהוא ממש נכס, והיא מסבירה בדיוק כיצד האוכל שאנחנו אוכלים משפיע לא רק על המצב הפיזי שלנו, אלא גם על הנפשי, והיא מדגימה כיצד שינוי של כמה פעולות פשוטות ויומיומיות יכול לשפר את המצב שלנו פלאים. יפתח, שידוע גם כ”יפתח לחם” בגלל הלחמים הבריאים המיוחדים שלו, מביא את ההדגמות וההסברים המעשיים. ביחד הם מעבירים שלוש שעות שמעניקות סט כלים שאיתם אפשר להתחיל לשנות הרגלים.

מעבר לכך שמדובר בידע ובכלים שימושיים לכל אחד ובכל מצב, הסדנה מתמקדת במיוחד במאכלים שאפשר לקחת לדרך – שזו נקודת התורפה הכי גדולה עבור כל מי שמעוניין בתזונה נכונה – בין אם מדובר באוכל שהילדים יכולים לקחת לבית הספר ובין אם כזה שאנחנו יכולים לקחת למשרד או לסידורים. כמובן שהיא גם מעניקה את האופציה להכין ארוחות בוקר מזינות במקום הקורנפלקס רווי הסוכר, או ארוחות ערב יותר מעניינות מהחביתה והסלט הרגילים.

המתכונים בסדנה הם מקוריים וחדשים, כך שלא ראיתם אותם במקום אחר, בהם סנדוויץ’ שהוא ארוחה שלמה, ממרחים מדהימים מסופר-פוד שהילדים יאהבו, סלט שנשמר טוב גם בדרך וקינוח טבעוני לילדים שגם מבוגרים אוהבים. כך שבסופו של דבר מדובר בסדנה שמומלצת לכל אחד ולכל משפחה שמעוניינת לאמץ לעצמה אורך חיים בריא יותר בקלות ובכיף.

הסדנה הבאה תערך ב-8.11 בתל אביב. לפרטים נוספים והרשמה 

העצות הכי טובות שתוכלו לתת לילדכם

סרטון מראה את התגובות של ילדים שנחשפים לאהבה בין שני גברים

איך לגרום לילדים לדבר על רגשות תוך כדי בילוי?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.