fbpx

הפסקת תרבות

??????????????????????????????? Hanoch Fiban - Yes planet

 סיבה טובה לקפוץ לבירה בשבת: סדנת אמן עם חנוך פיבן שתוציא אתכם עם דיוקן משפחתי; ובהמשך השבוע – מופע מחול מודרני של “ורטיגו” בסוזן דלל. ההמלצות שלנו

 
סדנת יצירה ייחודית עם האמן חנוך פיבן תקיים בשבת הקרובה במרכז שרובר לתרבות וקולנוע “יס פלאנט” בירושלים. הסדנה תכלול הרצאה לצד יצירה מהנה, תחת הכותרת: “החומרים שמהם עשויה המשפחה”. המשפחות המשתתפות בסדנה יוזמנו ליצור כל אחת את הדיוקן המשפחתי שלה, כמובן בשיטה ה”פיבנית” הידועה – כלומר מתוך חומרים שבהם אנו עושים שימוש יומיומי.

האמן הישראלי פיבן התפרסם בעולם בעקבות יצירתו בשיטה האמנותית הייחודית , והציג בתערוכות במוזיאונים רבים בארץ ובעולם. בסדנה מאפשר פיבן למשתתפים להיכנס לתוך עולמו ולהכיר את ה”כלים” שבהם הוא יוצר וחושב. ההתנסות ביצירה בחפצים מאפשרת למשתתפים לבטא רגשות, רעיונות וסיפורים בכלי אמנותי הנגיש לכל אחד.

הסדנה תתקיים במסגרת אירועי “שבת משפחתית” של “יס פלאנט” בירושלים, המציעים מדי שבת מגוון פעילויות לכל משפחה. וגם המחיר שפוי: 19 שקלים לכל משתתף.

# “החומרים מהם עשויה המשפחה” – סדנת אמן חווייתית ליצירת ליצירת דיוקן משפחתי (עם האמן חנוך פיבן) , 2/4/2016, 10:30, 12:30, 16:00, לפרטים נוספים

“ורטיגו”, אחת מלהקות המחול המודרני המובילות בארץ, תציג במהלך השבוע הבא בתל אביב את מופעה החדש והמבטיח “ימה” (YAMA). נעה ורטהיים, הכוריאוגרפית והמנהלת האמנותית של הלהקה, עוסקת ביצירה הזו בחקירה של החומר, בקצוות של המים.

“הזרימה הנעימה, הרכה, הממכרת של המים, אך גם הגבול הדוחס אותם. הגבולות הם אותם מקומות שבהם נפגשים הגוף והנפש, הפנים והחוץ”, נכתב בתיאור היצירה. ורטהיים, 50, יצרה במהלך השנים רפרטואר יצירות מרשים (בין היצירות המוכרות יותר: “ורטיגו 20”, “רשימו”, “לידת הפניקס”) וזכתה בהערכה רבה ובפרסים על הישגיה ותרומתה לחיי התרבות והאמנות בישראל. המופע “ימה”, שיתקיים בתל אביב, הוא הזדמנות נהדרת לחובבי המחול והאמנות שעדיין לא התוודעו ליצירתה המעניינת של הלהקה, הפועלת בעיקר בירושלים ובכפר האמנות ורטיגו שבעמק האלה.

# YAMA – להקת המחול “ורטיגו” של נעה ורטהיים, 4-6/4/2016, 21:00 (משך המופע כשעה), מרכז סוזל דלל, תל אביב

ילדים כותבים: המתבגר שלכם קרא ספר לנוער או צפה במופע / סרט ומעוניין להמליץ? שלחו אלינו

טרנד “ריקוד על עמוד”: מה כל כך מרתיע אותנו בענף הזה?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.