fbpx

ברבי מחכה לכם

Barby become rehabilitated

 

ברבי היא פיטבולית חומה ויפהפייה שנמלטה מגורל אכזר אך נדרסה במנוסתה. הפציעה הייתה קשה, אבל כיום היא כבר צועדת על רגליה כמו גיבורה ורק דבר אחד חסר לה – בית מאמץ שיעניק לה אהבה

 

סיפור חייה של ברבי, כלבה-שפחה שהצליחה לברוח מגורלה המר, יכול היה להשתלב בקלות באגדות מבית היוצר של האחים גרים או סרטי “דיסני”. ברבי היא כלבה שהוחזקה בידי פושעים, שפגעו בגופה והשתמשו ברחם שלה לטובת רווחים כלכליים. אולם יום אחד היא החליטה לברוח מגורלה האכזראנחנו פגשנו בה לראשונה באחד מהערבים של חודש אוקטובר האחרון. אישה בשם מורן מצאה כלבה דרוסה ומעולפת בצד הכביש ונשאה אותה בידיה עד אלינו. כשראינו אותה לראשונה, לא האמנו שהיא תשרוד אפילו את הלילה הראשון. היא הייתה בתרדמת ושבורה כולה, ממש כמו בובה מפורקת.

ברבי היא פיטבולית חומה ויפהפייה, וכמו רבים מחבריה לגזע הזנב והאוזניים שלה קצוצים. נראה כי מי שהחזיק בה או גנב אותה, התכוון להשתמש בה גם לקרבות כלבים, או שקיצץ את אוזניה ואת זנבה מתוך מחשבה נפשעת שכך היא תיראה מאיימת יותר. על כל פנים מדובר בעבירה פלילית. כמו כן, ברבי נמצאה כשהיא אינה מעוקרת, ויש להניח כי בחייה הקודמים שימשה גם כמכונה לייצור גורי פיטבול והרתה מספר פעמים ברציפות. אין ספק שברבי שילמה מחיר כבד כדי לשנות את גורלה. כלב לא נולד כדי לשמש “כלי” בידי בעליו לעשיית רווחים, וגופו אינו הפקר. לכן חשוב לנו שלא לעודד תעשייה אכזרית כזו ולקרוא לציבור להימנע מרכישת כלבים גזעיים.

ברבי לבטח לא הייתה מרוצה מחייה הקודמים כיוון שסבלה מאוד, ורק בדרך נס הצליחה להימלט מגורלה. אלא שאז, במנוסתה, נדרסה ונפגעה קשות. כשהיא הופיעה על סף המרפאה שלנו במצב של תרדמת בעקבות הדריסה, הבנו שהיא עברה פגיעה מוחית. האישונים בעיניה לא הגיבו והיא הייתה אפאטית לחלוטין. נוסף לכך, עצם הלסת שלה ושלוש מרגליה היו שבורות. קצף שעלה מפיה העיד גם על פגיעה בריאותית. מיד היא קיבלה משככי כאבים וטיפול להורדת הבצקת במוח, ולילה בלי שינה עבר על כל צוות העמותה בדאגה לחייה. לשמחתנו, כבר למחרת בבוקר הראתה ברבי סימנים לכך שהיא רוצה לחיות, והיא אכן חזרה אלינו. היא החלה להגיב לסביבה, האישונים החלו להגיב לאור, וכבר בימים הראשונים היא הגיבה לצוות המרפאה והודתה לכולם על כך שמטפלים בה יפה. בהתחלה היא לא יכולה הייתה לזוז בשל רגליה השבורות, והיא אכלה רק אוכל רטוב שהוגש לה בשל השבר בלסת. אבל היא הייתה חפצת חיים וקיבלה את הטיפול בה באהבה. נוירולוג מומחה שהזמנו נתן חוות דעת אופטימית, ומאז לא הפסקנו להילחם עליה.

רבים שקראו על מצבה של ברבי תרמו ועזרו לנו לממן סדרה של ארבעה ניתוחים בעבורה, שבוצעו על ידי האורטופד המומחה ד”ר רותם יוסף. רק בזכותם ברבי מתהלכת היום כמו גיבורה, על ארבע רגליים, ומרגשת את כל צוות המרפאה שפשוט התאהב בה. כעת חסר לה רק דבר אחד – בית ומשפחה מאמצת שתיקח אותה באהבה ותפצה אותה על השנים הרעות שהיא חוותה.

 לפרטים נוספים על אודות ברבי ופנייה לאימוץ 

כל היתרונות בעבור ילדים ומתבגרים בגידול חיית מחמד

מהו העונש המוטל על צעירים המתעללים בבעלי חיים? 

 

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.