fbpx

שריינו ביומן

parents and teenagers. shutterstock

 

פאנל קיץ בשיתוף הורים ומתבגרים, רגע לפני החופש הגדול. הירשמו!

בכל שנה אנחנו מופתעים מחדש. החופש הגדול תופס אותנו לא מוכנים. ברגע אחד השגרה המבורכת של כל בני הבית נרמסת בגסות, סדר היום מתהפך, הגבולות נפרצים, הילדים נכנסים ויוצאים, חברים מבלים בביתנו עד אור הבוקר, ילדינו נסחפים למעגל אינסופי של בילויים וטיולים. וקניות. וכל זה עולה הרבה כסף. ומריבות. ואנחנו? אנחנו מתאמצים להישאר עם הראש מעל המים, להמשיך לעבוד למחייתנו, ובד בבד לפקח על כל הברדק מסביב. מה הפלא שבאחד בספטמבר מוצאים אותנו עם הלשון בחוץ?

הפעם זה הולך להיות אחרת. באחד ביוני, חודש לפני תום שנת הלימודים, נתכנס יחד במרכז קהילתי בירושלים – הורים ומתבגרים – כדי לדבר על הכול. את המסכים נכבה (אפשר גם להשאיר בבית), ובמקומם נניח על השולחן את ‘כל הקלפים’. המטרה: תקשורת טובה יותר, אווירה נעימה בבית, הקשבה, שיתוף פעולה והבנה, ובקיצור: חופש גדול מהנה ומעצים גם להורים וגם למתבגרים. טריקות דלת ועצבים רופפים? לא הפעם.

אז על מה נדבר בפאנל? על הרבה מאוד, ובין היתר על הנושאים הבאים:
• איך קובעים תקציב נכון להורים ולמתבגרים בחופש הגדול?
• איך מונעים התמכרות למסכים?
• איך קובעים גבולות בריאים שאינם נוקשים מדי בעבור הילדים?
• למה חשוב לדבר עם הילדים על מיניות, בחופש הגדול ובכלל, ואיך תיראה שיחה כזו?
• איך עלינו להגיב כשהילד מבלה בגינות ציבוריות עד השעות הקטנות של הלילה?

הפאנל ייערך בהנחיית נירית צוק, עורכת ומייסדת פורטל ההורים “עשר פלוס”, ובשיתוף עם מכון אדלר, ארגון ההורים בירושלים ומועצת התלמידים הארצית. ההשתתפות בפאנל מותנית בהרשמה מראש ובתשלום סמלי מאוד.

# מתנתקים מהמסכים, מתחברים למתבגרים – פאנל קיץ 2015, האחד ביוני, 19:00, מתנ”ס לב העיר (אהל משה 42, נחלאות), ירושלים. מחיר כניסה: 10 שקלים כולל כיבוד קל. להרשמה מראש (מספר המקומות מוגבל)

 

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.