fbpx

פיג’מה לכל ממ”ד

פיג'מה, מה? צילום: shutterstock
פיג’מה, מה? צילום: shutterstock

15 שניות, דקה וחצי או קצת יותר – זה כל הזמן שיש לנו כדי להגיע בזמן לממ”ד, לחדר המדרגות, או למרחב המוגן השכונתי. מה עושים? מתאבזרים ב”בגדי פנאי” שמתאימים ל”מבצע” הנוכחי כדי שלא נרוץ לשם עם טרנינג מהוה וטי-שירט עם כתמים. בכוננות מתמדת

לא ברור כיצד, אך הנה זה קרה שוב. רוחות מלחמה באוויר, למרות שבתקשורת מתעקשים לכנות זאת “מבצע”. מצחיק, כי “מבצעים” אנחנו בדרך כלל אוהבות, במיוחד בתקופה זו של השנה שאמורה הייתה להתחיל מתקפת מכירות סוף העונה של הקיץ.
המלחמה הפעם תפסה אותנו בימים חמים במיוחד. האמת היא שאני לא בטוחה האם קל יותר לרוץ לחדר המדרגות עם פיג’מה של חורף או טרנינג מאשר עם בייבי דול וגופייה חשופה וחושפנית. אצלנו בחדר המדרגות הדאגה הגדולה ביותר של בנות הנוער היא להיתפס חלילה לא מוכנות. הן מתביישות, כמו כל נערה מתבגרת בגיל הבעייתי הזה, לצאת לחדר המדרגות עם כותונת לילה וישנות עם בגדים בשבוע האחרון. אני מודה שלמרות שעברתי את גיל ההתבגרות לפני יובלות, גם אני מצאתי את עצמי ישנה עם שמלות ובגדי כושר עד שאתמול יצאתי לרכוש לעצמי שלוש פיג’מות המכונות בעגה האופנתית “בגדי פנאי”.

“בגדי פנאי” במבצע מיוחד

פיג’מות בקיץ המהביל בארץ אינן פריט נפוץ, בייבי דולס כן. אמנם בייבי דול נתפס כבגד סקסי וחשוף, אך ניתן למצוא סטים מקסימים ונעימים למגע שבהחלט מאפשרים לצאת איתם לחדר המדרגות ללא חשש שקיפות מיותר. למי שבכל זאת מנסה להימנע מפיג’מות הארד קור, יכולה לבחור בסט של מכנסיים וגופייה מכותנה שחיצונית נראים כמו בגדי בית, אך מאפשרים ריצה מהירה ללא התארגנות מיותרת בחצי הדקה שיש עד להגעה למרחב המוגן.
כמו כן, זה בדיוק הזמן לאמץ את קולקציות “בגדי הפנאי” שבימים כתיקונם אין ממש מה לעשות איתם, כי הרי מי באמת משתמש בבגדי בית. אך בימים טרופים אלה הם הפתרון המדויק בין בגדים רגילים לפיג’מה, המתאים לנערות ולאמהות כאחד. מומלץ לקנות מספר פריטים בודדים ולעשות מיקס אנד מאצ’ או לצאת יחדיו בלבוש תואם.

המתח בדרום: איך נעודד ילדים למעורבות חברתית בענייני אקטואליה?

פיג’מה, מה? תשכחו מהלו קיטי, למסיבת פיג’מות מגיעים עם סמרטוטים

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.