fbpx

נערה יפה

צילום: רון איילון
מה עושים בווילה? צילום: רון איילון

מדי שנה משתתפות נערות רבות בפרויקט הקיץ VILA Veet. נירית צוק יצאה לבדוק מה באמת קורה שם

 

זוהי השנה השישית שבה מתקיימת התחרות של המותג להסרת השיער “ויט”. במסגרת הפעילות זוכות נערות בגילאי 16-12 לבלות יום כיף עם חברותיהן בווילה שייוחדה למטרה זאת. השנה מוקמה הפעילות בווילה בהרצליה פיתוח.
אני חייבת להודות שכאשר נכנסתי לווילה המראה היה מרשים למדי. שטיחים ורודים היו פרושים מקיר אל קיר והובילו עד לחצר מעוצבת בטוב טעם שבמרכזה בריכה גדולה. הפעילות עצמה מתקיימת בארבעה חדרים, כאשר כל חדר מייצג עולם אחר מתחום הלייף סטייל. כך עוברות הבנות מחדר טיפוח לחדר עיצוב שיער, משם לחדר סטיילינג ולחדר “עשי זאת במו ידייך”.
בחדר הסטיילינג הן פוגשות סטייליסטית שמעניקה להן טיפים כיצד לשדרג את המראה, בחדר הטיפוח (שמעוצב כולו באווירה אינטימית מתקתקה באמצעות שטיח ורוד ופופים צבעוניים) הן שומעות על השיטות השונות להסרת שיער. בחדר השלישי הן זוכות לטיפול שיער, שומעות על טרנדים מהתחום ולומדות כיצד לעצב את השיער בקלות ובמהירות. בחדר האחרון הן לומדות כיצד למרוח לק ולצייר על הציפורניים. כמו כן, השנה פגשו הנערות את השחקנית מירב פלדמן לשיחה אישית, הצטלמו צילום סטודיו מקצועי ואישי, ועוד.
בנוסף, כיאה למותג שפונה לנערות, יצרו ב”ויט” גם אפליקציה ייעודית הנקראת veet’s App, שבה השתתפו הגולשות במשימות משעשעות, צילמו את עצמן ושיתפו את התמונות ברשתות החברתיות.

דבר המתבגרת הפרטית שלי שהתנסתה בחוויה: “היה ממש כיף! אחלה דרך להתחיל את הקיץ”.

נו, ואיך אומרים? אם היא מרוצה – גם אני מרוצה.

# הווילה תהיה פתוחה החל מה-22 ליוני למשך שלושה שבועות. לעמוד הפייסבוק של ויט

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.