fbpx

מדבר ללא מילים

קרדיט תמונה חנוך רוזן: צלם מנחם עוז
צילום: מנחם עוז

המלצה: מופע פנטומימה לכל המשפחה

זו הפעם השנייה שאני צופה במופע המקסים הזה. בפעם הראשונה צפיתי במופע המותאם למבוגרים, והפעם הלכתי עם בנותיי למופע שמתאים לילדים. מרגע שהבנתי שזכיתי באפשרות לצפות במופע פעם נוספת, הסתקרנתי. תהיתי כיצד יהיה המופע לילדים, והאם רוזן יצליח להתאים אותו לכל המשפחה.
רוזן מוכיח שאמנות אינטליגנטית יכולה להיות מהנה, מצחיקה ומתאימה לכל המשפחה, וכל זה בלי לוותר על  האמת הפנימית של האמן והיוצר. המופע מורכב ממערכונים שמשלבים פנטומימה עם ארט-וידאו (אימג’ים מוקרנים בטכנולוגיה חדישה, שימוש באפקטים של סאונד, תאורה, פירוטכניקה, מוזיקה ומשקפי תלת ממד). המופע משאיר את הקהל מעורב רגשית באמצעות שימוש בפנטומימה, וקטעים שבהם רוזן מעלה מתנדבים מהקהל והופך אותם לפנטומימאים לרגע. גלי הצחוק שאוחזים בקהל מעידים על כך שרוזן הצליח לפצח את הנוסחה: הוא גורם לקהל שלו ליהנות ולהשתתף במופע בלי להביך או להנמיך את המשתתפים.

הנושא המאחד בין כל המערכונים הוא התמודדות האדם בעידן המודרני. רוזן מוכיח כי אמנות הפנטומימה רלוונטית גם בשנות ה-2000, וכי הקהל של היום יכול ואף רוצה לצרוך תרבות ואמנות יפה. המופע הזה ממחיש שכדאי, גם בעידן הריאליטי שלנו, להתאמץ למען יצירה איכותית שיכולה להיות אהודה על ידי הקהל הרחב, כולל ילדים ובני נוער.
בקיצור: מומלץ בחום לכל המשפחה, לילדים החל מגילאי שש ומעלה.

הכותבת היא פסיכותרפיסטית ומנחת קבוצות, העוסקת בהעצמת נשים, נערות ומשפחות. לאתר של הילה

# “מדבר בעד עצמו”, חנוך רוזן במופע לכל המשפחה; יש לעקוב אחר הפרסומים על מועדי המופעים הקרובים 

המלצה לסרט: גנבת הספרים

הילד שלכם אוהב לצייר? 

הבלוגים המרתקים של בני הנוער

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.