fbpx

הבלוג של טליה: מה שחובה לרכוש לחורף אופנתי ואנרגיות טובות

 

אז מה יש לנו החורף? הדפסי חיות, סריגים צמריריים, תספורת מדורגת חדשה עם מעט גווני שמש (שיזכירו את הקיץ המצפה לנו באופק), ויומן חדש עם אירועים משמחים. טליה לוין לא נכנעה לחורף המדכדך ורכשה שלושה פריטים משמחים לשנה האזרחית החדשה

 

אין ספק שאני נמנית עם אותם אנשים שממש, אבל ממש, לא אוהבים חורף. מלתחת העונה הקרה שלי אמנם מכובדת למדי, לא אפרורית ומסורבלת כפי שבדרך קורה לרובנו בסופו של דבר, ועדיין – אין כמו תחושת הקלילות שמביאים עמם בגדי הקיץ הדקיקים. אותם בגדים שאפשר פשוט לזרוק על הגוף ולצאת מהבית.
בסופ”ש הקרוב אמנם הבטיחו לנו קצת שמש, אבל סביר להניח שצפויים לנו בשבועות הקרובים עוד לא מעט ימים קרים. בכלל, החורפים המקפיאים מהשנים האחרונות בארץ גרמו לנו לנטוש את סריגי העליונית הדקיקים לטובת סריגי הצמר – כן, כמו בחו”ל – אלו המכונים גם “סריגי חג המולד”. הכוונה היא לאותם סריגים עבים וצמריריים, המעוטרים בשלל איורים וצבעים שונים ומשונים. כל מי שעקב אחר השידורים החוזרים של הסדרה “קרובים קרובים” יכול היה להיזכר באופנה הזו, שכבר הבליחה לארצנו לרגע קט אי שם בשנות השמונים.
וכך, מצאתי את עצמי גם אני, מרוב שקר לי בערבים של השבועות האחרונים, רוכשת לעצמי שלושה ‘מגה סריגים’ כאלה – על אף סלידתי מבגדי חורף עבים מדי. אחרי הכול יש לי תירוץ מצוין: המגה סריגים הם הלהיט הבא בחורף הזה, ונראה כי כל רשתות האופנה כבר הפנימו את העובדה שהמשפט “בישראל לא ממש קר בחורף” כבר אינו רלוונטי בתקופת ההתחממות הגלובלית (שמתערערת בתאוריה חדשה על התקררות גלובלית) של כדור הארץ האומלל שלנו.
אני רק שואלת את עצמי מה יהיה אם פתאום הסופ”ש החמים שצפוי לנו יתארך לחורף חמים ונעים וכולנו ניתקע עם סריגים צמריריים ועבים שתופסים לנו את כל המקום בארון?

תספורת, ביגוד עם הדפסים ויומן

כך או כך, את הפוסט הזה אני מבקשת להקדיש לדברים שכדאי לעשות בחודש הראשון של השנה הלועזית, כדי לשפר את התחושה הכללית המדוכדכת שמביא עמו החורף. בכל זאת, יש משהו בעונה הגשומה שמאפשר לנו ניקיון והתחדשות. לכן אני נוהגת כדרך קבע לפתוח כל שנה לועזית ביום פינוק אצל הספר, שגוזר לי את כל הקצוות השרופים מהקיץ ומרענן את התספורת.

יש סיבת פיג’מות והבת שלך לא יודעת מה ללבוש? 

החדר של הילד/ה כבר קטן עליו/ה? כך תשדרגו אותו לחדר של נערה/ה

לא תאמינו מהו החיסון הטבעי והיעיל ביותר נגד שפעת בחורף

תספורת קייצית, דווקא בחורף. טליה לוין
תספורת קייצית, דווקא בחורף. טליה לוין

בגזרת הביגוד, הדפסי חיות הם כרגע הדבר החם ביותר בעולם. אז החלטתי לרכוש לעצמי סריג צמרירי עם הדפסי אילים, כדי לחוש ולו במעט את תחושת החורף האירופאית גם כאן בישראל. אפילו צירפתי לסריג חולצת טי עם הדפס של נמר – כזו שיכולה לתפקד כטוניקה מעל טייץ עם ג’קט, או מתחת לסריג המגרד מעט את הגוף.

איילים על הסריג. צילום עצמי: טליה לוין
סריג עם איילים. צילום עצמי: טליה לוין

 

ונמר מתחת. טליה לוין
ונמר מתחת. טליה לוין

 

הרכישה השלישית שעליה לא ויתרתי החורף היא אמנם לא מתחום הביגוד, אך בהחלט משתייכת לתחום הסטייל. אני מדברת על יומן אישי מסוגנן ונוח לשימוש. כי לא יעזרו כל החידושים הסלולריים והדיגיטליים, מבחינתי אין דבר המשתווה ליומן אישי ולשימוש בכתב-יד. יש הנוהגים לחדש את היומן עם תחילת שנת הלימודים או בראש השנה, אני אוהבת לעשות זאת גם בחודש הראשון של השנה הלועזית. עניין של אנרגיות.

יומן כמו של פעם, לחורף חמים. צילום ביתי: טלי לוין
יומן כמו פעם, לחורף חמים. צילום ביתי

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.