fbpx

בגדי החג החדשים: איך תיראי אופנתית וחגיגית בחג האביב?

 בגדי החג החדשים: איך תיראי אופנתית וחגיגית בחג האביב?

בדים קלילים, שחור-לבן או פרחים, תכשיטים עם חיות, גרביונים, וכמובן עליונית. רגע לפני שאת רוכשת בגדים חדשים לחג חשוב שתכירי את הטרנדים שעומדים בפתח, כדי שתוכלי ליהנות מהקנייה גם בשבועות הבאים. וגם: מה את יכולה לאמץ בעצמך ומה עדיף שתשאירי לצעירות?

 
פסח השנה יוצא במועד מוקדם מהרגיל, מה שעלול לקלקל את המנהג האהוב על בנות ישראל לחנוך שמלה אביבית בחג האביב. אולם אם לשפוט על פי ימי השרב שכבר הספיקו לפקוד אותנו בחודש האחרון, יש סיכוי לא רע בכלל שנוכל להיצמד לתוכנית המקורית. החנויות מצדן כבר ערוכות היטב עם קולקציות האביב-קיץ, כך שמבחנה לוגיסטית לא תהיה לנו שום בעיה להתחדש בטרנדים העונתיים.

 [fancy_box]

סטיילינג בקטנה

טיפים לבחירת בגדי החג עבור הנערה 

 
רייצ’ל הורביץ, בעלת המותג רייצ’ל H, נידבה לנו כמה עצות זהב מניסיונה כמעצבת:

  • גווני פודרה: אלו הם הגוונים הטרנדיים בעונה הקרובה, ולכן כדאי שתבחרי לפחות פריט או שניים מהגוונים הללו (או שילוב של כמה מהם), כדי שתוכלי ליהנות מלוק עדכני.
  • בדים קלילים: מומלץ לבחור בבגדים העשויים מבדים נעימים ועדינים, כאלה בעלי יכולת לחמם מעט, אך עם זאת קלילים ולא מכבידים. כך למשל, ניתן לבחור בפריטים מבדי ג’רסי עדינים או כותנה
  • שילוב תחרה: בחגים הקרובים התחרה תהיה אחד הבדים החגיגיים בגוונים המובילים על טהרת הבהירים כמו תכלת, ורוד וקרם.
  • סריג איכותי: לפני הקנייה, חשוב לשים לב לאיכות הסריגים. סריגים מכותנה איכותיים שומרים על צורתו המקורית של הבגד גם לאחר כביסות, הוא לא נמתח או מתעוות ומונע כדוריות בד.

וטיפ אחרון לאמהות – תנו כבוד ל”קאמל”: הגוונים הכהים מפנים את מקומם באביב הזה לטובת לנוכחות בולטת יותר של גווני הקאמל, האדמה והשלכת. לכן לנשים מומלץ לשלב בבגדי החג את צבע הקאמל יחד עם צבעים מעושנים (מסתמן כלהיט של עונה הקרובה). אגב, גם הגוון “טש” (אפור בהיר) יאפיין את האביב ואת הקיץ השנה.

[/fancy_box]

לבחור בטרנד אחד, או לשלב

המראה הנשי שיבלוט בחג הקרוב ימשיך ללוות אותנו כמובן לאורך האביב והקיץ. ואלו הם שני הטרנדים המרכזיים מצפים לנערות ולאמהות שלהן בשבועות הקרובים:

  • שחור ולבן: אין הרבה סיכוי שפספסתם את מגוון בגדי ה”שחור\לבן” שנראים כמעט בכל חנות. אכן, מדובר באחד הטרנדים החזקים השנה שנכנסים למלתחות הנערות והנשים ללא רחם. הטרנד מתאים בעיקר לחובבי ההדפסים, ולי באופן אישי קצת קשה עם ערבוב פסים ונקודות בצורת הזברה. אך לא חייבים לבחור ‘אאוטפיט’ שלם. אפשר להסתפק בפריט סמלי, כמו צעיף או עליונית “מזוברת”, כדי להישאר מעודכנות.
  • פרחים פרחים: הטרנד הפרחוני, הזכור לנו היטב מהקיץ שעבר, ממשיך אתנו גם השנה, ואין ספק שהוא הולם מאוד את חג האביב. צבעי פסטל, גוונים של לבן וקרם, ופרחים עדינים על שמלות וחצאיות או על חולצות מבדים דקיקים – כל אלה יככבו בעונה הקרובה במלתחה של הבנות הצעירות, וחלק מהם גם בארון של האמהות. היופי בטרנד הזה הוא התאמתו לטווח רחב של גילאים, כי הוא אינו ‘מבוגר מדי’ או ‘צעיר מדי’ ולכן מצליח להשתלב נפלא בכל מלתחה.

 

בגדי החג החדשים: איך תיראי אופנתית וחגיגית בחג האביב?
מכנסיים מפוספסים, “מנגו”

בגדי החג החדשים: איך תיראי אופנתית וחגיגית בחג האביב?
חצאית פרחונית, “דיסקרט”

פריטי החובה לערב החג

  • עליונית: אל תוותרי על עליונית סריג. רצוי להספיק ולרכוש את סריגי האובר-סייז (סריגי הצמות הרחבים) שנמכרים כעת בעיצומן של מכירות “סוף עונה”.
  • גרביונים: גם אם חם לך במהלך היום, אל תשכחי שבשעות הערב נהיה קצת קריר. גרביונים דקים יעשו את העבודה נפלא. לצעירות מומלץ להשתולל עם גרביונים בשלל צבעים (רצוי פרחוניים או בצבעי נאון), ואילו לאמהות מומלץ לשמור על מראה סולידי ולבחור גרביונים עם דוגמה עדינה.
  • אביזרים: כמו תמיד, האביזרים הם בדרך כלל אלה שעושים את כל ההופעה, אז אל תוותרי עליהם. תכשיטים בשחור-לבן מככבים במגירת האקססוריז העכשווית, כמו גם צמידים, טבעות, ושרשראות עם דיוקנאות של חיות. כן, כן, גם האמהות שבינינו יכולות לענוד טבעת פלסטיק עם דמות של דוב פנדה.
בגדי החג החדשים: איך תיראי אופנתית וחגיגית בחג האביב?
טבעת חיות, “טופ טן”

 

להתלבש כמו סלב: שלושת המראות המנצחים כרגע בקרב נערות 

תלמיד תיכון במכתב לשר החינוך החדש: החינוך הופרד מהמערכת

בלוג: כולם חוזרות בשלוש בלילה, חוץ מהבת של דבורית 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.