fbpx

דלת פתוחה

דלת פתוחה

אני בן 17 וחצי. לפני שבועיים ראיתי את ההורים שלי במהלך סקס, ונשארתי לראות עד הסוף כי זה תפס אותי. כרגע אני קצת נרתע מאמא. זה נורמלי? אני חושב עליה לפעמים, ובנוסף לכול אני רוצה לחוות סקס עם בת 45 פלוס. זה נראה לכם טבעי?

[credit] מאת: לימור בנדל, 04.10.12 [/credit]

כמובן שזה טבעי. כל מחשבה שנוצרת בראש, כל רצון ללמוד, לחקור, להיות סקרן ולהתפתח הוא טבעי נפלא ומבורך. בגיל שבו אתה נמצא העוררות ההורמונלית בשיאה והרצון לקרוא, ללמוד ולעשות סקס נמצא כל הזמן על סדר היום. זה הזמן שלך ללמוד מה היא מיניות ולחוות חוויות מיניות ראשוניות.
בדרך כלל בני נוער בגילאי 15-13נחשפים מבחינה מינית קודם כול למגזינים עם תמונות, לסרטי פורנו באינטרנט ובדי.וי.די או לסיפורי “גבורה” של בנים מהשכבה. העולמות האלה הם לא מציאותיים, ולכן כשאתה פוגש בנושא של המין במציאות נותר אצלך פער. פתאום אתה מגלה שחיבור מרגש בין בחורה לבחור מביא עמו חששות ופחדים טבעיים, שלא מראים לך באותם סרטים. לראות במציאות את אבא ואמא עושים סקס יכול להיות ממש מרגש, אך יחד עם זאת גם לעורר בך רתיעה מאמא או מאבא. זה לא “כמו בסרטים” או כמו שתיארת לעצמך. בנוסף על כך, אמא -שמחוברת לך בראש לאישה שמבשלת, מחבקת, אוהבת ומעניקה – לא מתחברת לך לאמא שעושה סקס פראי, מוציאה קולות ונהנית מסקס. קשה מאוד לילדים אשר “תופסים על חם” את ההורים שלהם להסתכל עליהם גם כיצורים מיניים.

 ני ממליצה לך לשבת ולספר להורים שלך על מה שקרה. צור איתם שיחה על הנושא. אולי זה יביך אותם, אבל ככה אתה תעשה טוב גם לעצמך, גם להם וגם לחוויה שעברת. שיתוף ברגשותיך יוכל להוביל לשיחה פתוחה ומעניינת מאוד עם ההורים בנושא מיניות, שתוכל להפיק ממנה הרבה. עבור נער בגילך זה טבעי לרצות לעשות סקס עם מישהי מבוגרת, בת 45. חלק מהדחף המיני הגברי מדבר על “כיבוש” ועל אגו (אתה מצטייר בעיני עצמך כגבר שמצליח “להביא ” מבוגרת למיטה שלו). אני לא יודעת אם כבר חווית חוויה מינית, אך אני מאוד ממליצה לך שבשלב הזה תשאיר את הסקס עם אישה מבוגרת בגדר פנטזיה בלבד. את הפעם הראשונה שלך רצוי שתעניק כמתנה למישהי שאתה אוהב. כלומר מתוך קשר על נערה, שתהיה לה חבר. אפשר לעצמך להיות בפעם הראשונה עם מישהי שתהיה בדיוק כמוך. שהכול יהיה נכון ואיטי ובקצב הנכון לך, בלי לחץ. בלי רצון להגיע לשיאים כאלה ואחרים ובעיקר בזמן הנכון לך.
מעבר לכך חשוב שתדע: כיום ישנן נשים מבוגרות שלא הצליחו להיכנס לזוגיות אוהבת ומחפשות להתחבר לשעון הביולוגי שמתקתק בתחום הילודה. בני נוער רבים מעל גיל 18 מוצאים עצמם מגשימים את הפנטזיה של “סקס עם מבוגרת” כדי להרגיש “יותר גברים”. בלי לחשוב, הם שוכבים איתן ללא הגנה. אישה שנכנסת להריון מבחור צעיר יכולה לתבוע אבהות ומזונות. הנה לך סיבה טובה נוספת לשמור את הפנטזיה בגדר פנטזיה.

המשיבה היא יועצת זוגית, אישית, מגשרת וסקסולוגית www.limorbandel.com

 אמא שואלת: “בעלי לא מוכן שהילדים יביאו את בני הזוג לישון”

טרנד בנות: הן אוהבות להתחבק ולהתנשק זו עם זו. למה?

בלוג נשי: היום שאחרי משבר גיל ה-40

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.