fbpx

תכתבו ביומן

יומן בעיצוב אישי, למי שלא רוצה יומן “כמו שיש לכולם”

רגע לפני שאתם רצים להוציא כמה עשרות שקלים על יומן ממותג לילד המתבגר (מי אמרה ג’סטין ביבר?), כדאי לכם להעיף מבט ביומנים המקוריים שתוכלו לרכוש בוואלה שופס. באתר תוכלו למצוא מגוון יומנים בעיצוב אישי לשנת הלימודים הקרובה תשע”ג, והיתרון הגדול הוא שאין סיכוי שהתלמיד שיושב לצד ילדכם בכיתה יהיה מצויד ביומן זהה.

תכתבו ביומן

דפי היומן אמנם קבועים, אך בכריכה תוכלו לשחק כאוות נפשכם – בהתאם לכריכה המאוירת שבה תבחרו. בחלק מהיומנים הילד יכול לשלב על גבי הכריכה תמונות שלו עם המשפחה, עם החברה או לבד, ובחלק מהם אפשר לשלב גם מדבקות צבעוניות, לכתוב בכריכה הקדמית ובשילדה את השם בליווי מילות תואר (למשל: “היומן של שי המגניב”), וכו’. 
עבור הילדים יש כאן הזדמנות לא רק לעצב בעצמם אלא גם לרכוש מוצר איש וייחודי במחיר השווה לכל נפש. עבור ההורים יש כאן הזדמנות לרכוש לילדם מתנה יפה ואישית לשנה החדשה, בתנאי שימצאו לעצמם כמה רגעים פנויים בחופש הגדול כדי לנסות לעצב לילד אלבום על פי טעמו (אתם כבר מכירים את הטעם של הילד שלכם, לא?).

תכתבו ביומן

היומנים מגיעים בכמה גרסאות: יומן שבועי – שבו מוקצה עמוד גדול לכל יום בשבוע, אך הרבה פחות דפים שימושיים לתלמיד (מצוין דווקא להורים), יומן שבועי קטן – למי שרוצה יומן שייכנס לתוך תיק קטן ומעוצב (בעיקר לאמהות ולמתבגרות), והיומן לתלמיד – אותו מצאנו כמוצלח ביותר עבור תלמידים בגילאי עשר ומעלה. בין היתר, היומן לתלמיד מכיל: לוח מבחנים, מערכת שעות, מערכת חוגים, דף קשר, צורות הנדסיות, השוואת מידות, ובקיצור – כל מה שצריך כדי להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין.

# יומנים בעיצוב אישי לשנה החדשה – אתר וואלה שופס, מחיר: 32-23 שקל, לפרטים נוספים

איפה מוצאים כיסויים מגניבים לאייפון?

גם משחק קלפים וגם תרפיה. ערכה שמציעה זמן איכות 

הם משתעבדים למותגים. מה עושים? 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

תגובה אחת

  1. אני לא יודעת מה יש לנערות ונערים לקנות את היומנים המשוגעים האלה עם כול מיני ציורים מגוחכים להפליא.
    אני אומנם נערה בעצמי (ואין לי שום מושג מה אני עושה באתר הזה – מחפשת חומר לקרוא כנראה אני משועמממת רצח) אך כבר מכיתה ה’ אני קונה לעצמי כול שנה יומן יומי (יש בו באמת הרבה מקום לכתוב לאלה שאין להן כתב יד בגודל של מילימטר) ואת הכי פשוט שאני מוצאת בחנות.

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.