fbpx

ד”ש מז’ול ורן

ד"ש מז'ול ורן

“מסע אל האי המסתורי” הוא סרט הרפתקאות מותח ומלא הומור

שון אנדרסון (ג’וש האצ’רסון) הוא נער בן 17 וחובב מושבע של ספרי ז’ול ורן, שמקבל אות מצוקה מאי מסתורי. מכיוון שהוא יודע שבמקום הזה בכלל לא אמור להימצא אי, הוא נכנס לטירוף ומתאמץ לפתור את התעלומה. האנק (דוויין ג’ונסון), אביו החורג החדש של שון, עוזר לו לפענח את הקוד אך מסרב לאפשר לו לנסוע כדי לבדוק האם האי הזה באמת קיים. כיאה לנער המתבגר שון לא מוותר, וכשהוא מודיע לאב שהוא נוסע בכל מקרה – האב מצטרף אליו למסע. השניים מחליטים לנסוע לדרום הפסיפיק ומשם לאי, שלפי ספרי ורן נמצא במקום שרק מעטים ראו ונשארו בחיים כדי לספר עליו. למסע ההרפתקאות מצטרפים גאבאטו (לואיס גוזמן), טייס ההליקופטר היחיד שמוכן לקחת אותם, ובתו בעלת כוח הרצון, קאיילני (ונסה האדג’נס). הרביעייה יוצאת לחפש את האי, להציל את מי שנמצא עליו ולנסות לברוח לפני שרעידות אדמה יקברו את המקום.

זהו סרט הרפתקאות מותח ומלא הומור, שמצטלם בנופים מדהימים. בעלילה תמצאו מחוות לספרי ז’ול ורן: “האי המסתורי” ו”20 אלף מיל מתחת למים”, תוך אזכורים גם של “אי המטמון” של רוברט לואיס סטיבנסון ו”מסעות גוליבר” של ג’ונתן סוויפט.

מזמן לא נהניתי כל כך מסרט המיועד למתבגרים. יחד עם המתבגרת הפרטית שלי ישבתי וצחקתי, וציינתי לפניי את העובדה שהיא נחשפת לספרים האלמותיים של ורן (גם אם דרך סרט אטרקטיבי) – למרות שעד היום היא הייתה משוכנעת שכבר מזמן אבד עליהם הכלח.

# מסע אל האי המיסתורי”- ארה”ב, 2012, תלת ממד, הפצה: גלובוס גרופ

אוהבים כדורגל? יש תערוכה שמחכה לכם

סמדר סלומון ביקרה בעיר הקרח עם בתה בתה-11

הסרט שאחרי הרעש: קרוב להפליא רועש להחריד

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.