fbpx

קנו להם מתנה לחג

“דמי חנוכה” יצאו מהאופנה, כי הילדים של היום מקבלים כסף כל השנה. ובכל זאת, חג האורים כבר כאן והשנה האזרחית החדשה עומדת בפתח. אז למקרה שמדגדג לכם להעניק שי משמח ליקיריכם, הנה כמה מתנות מיוחדות – בקנייתן תוכלו גם לסייע לילדים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים


חברת “קרן אהבה” – תאגיד בבעלות ארגון “בית איזי שפירא”, הפועל לשינוי באיכות חייהם של אנשים עם נכויות ובני משפחותיהם, מציעה חבילות שי ומתנות לחנוכה – שכל הכנסותיהן קודש לרווחת אלפי הילדים והבוגרים עם נכויות המטופלים במרכז. קטלוג המתנות החדש של החברה מציע שלל מארזי חג, למגזר המוסדי והעסקי: גני ילדים, בתי ספר, ועדי הורים, ועדי עובדים, חברות ועסקים וכמובן לאנשים פרטיים. בקטלוג תמצאו היצע עשיר של מארזי ממתקים לילדים, סביבונים וחנוכיות, כלי בית ואביזרי נוי, מוצרי ספא, מתנות לילדים ולתינוקות, תכשיטים ועבודות יד, מוצרי חשמל, תמונות, יינות ועוד. העיטוף והאריזה נעשים בשיתוף בעלי צרכים מיוחדים, בתנאי שכר מועדפים.
טווח המחירים: החל מ-12 שקל למארז ממתקים ועד עשרות שקלים לאריזה. ניתן לרכוש מארזים קבועים או לבחור את תכולת אריזות השי באופן פרטי.

קנו להם מתנה לחג

עששית צבעונית לחדר עם 10 מטבעות שוקולד, 23 שקל, קרן אהבה. צילום: עמית שטראוס

קנו להם מתנה לחג
מעמד קנבס למגזינים עם ממתקים בפנים, 17 שקל, קרן אהבה. צילום: עמית שטראוס

קנו להם מתנה לחג
מארז הכולל מאג בתוך קופסה עם דברי מתיקה, 27.5 שקל, קרן אהבה. צילום: עמית שטראוס


# לרכישה ולהזמנת חבילות שי: 03-6178336 050-8789191; לאנשים פרטיים מוצעת רכישה ישירה בחנות שבבית איזי שפירא ברעננה: 09-7701234

גם עמותת “צ’יימס ישראל” פועלת למען שיקום אנשים עם צרכים מיוחדים, ובתוך כך מפעילה מיזם בשם “זר עוזר”. הארגון, הפועל ללא מטרות רווח, פועל לשיפור איכות חייהם ולשיתופם המלא של אנשים עם מוגבלויות בקהילה, בין היתר באמצעות מכירת המתנות – שנוצרו כולן על ידי אנשים עם מוגבלויות – המאפשרת לאוכלוסייה הזו להתפרנס בכבוד. בקטלוג המעודכן תוכלו למצוא: סידורי פרחים מיוחדים, עציצים וצמחי נוי, זרים חגיגיים וזרים מתוקים, חנוכיות מעוצבות, מתנות לתינוקות ולילדים, וגם מתנות ליולדות ומתנות לאוהבים.
טווח המחירים: החל מ-19 שקל למארז לחג ועד עשרות שקלים לפריטים מעוצבים.

קנו להם מתנה לחג
חנוכייה מעוצבת, מחיר מבצע: 80 שקל (במקום 120 שקל), זר עוזר
קנו להם מתנה לחג
מגוון מארזים, 200-100 שקל למארז, זר עוזר

קנו להם מתנה לחג
זר פרחים ושזירה, 149 שקל, זר עוזר


# לרכישה, משלוחים והזמנות:  www.zerozer.org.il, או בטלפון: 03-7168448

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.