fbpx

עטופה בסטייל

עטופה בסטייל

יש לך מבנה אגס? לכי על גזרת הטראנץ’ עם קשירה במותן. מבנה גופך מלבני יותר? העדיפי את גזרת האוברסייז. לימור ריחאנה מייעצת לכן איך לבחור לעצמכן מעיל – הפריט המרכזי במלתחה שלכן בחודשים הקרובים – מתוך מגוון הגזרות והצבעים שקיים בחנויות. מתחממים

בכל חורף המעיל או הג’קט הוא הכוכב המרכזי במלתחה של כל אישה, ובייחוד בחורף הזה – שכבר הספיק לזמן לנו לא מעט ימים מקפיאים. כשרוכשים מעיל כדאי להביא בחשבון מראש שמדובר בהשקעה לא קטנה, ומצד שני לא מומלץ לוותר על הוספת מעיל חדש לאוסף גם השנה. בייחוד אם בוחרים בגוון קלאסי, כזה שגם אם בהמשך הוא ייצא מהאופנה הוא ישוב אליה במהרה.

כל גווני הקשת

המעיל שלך לגמרי לא חייב להיות שחור, אפור או כאמל. השנה המעילים מופיעים בצבעוניות חורפית עכורה – בגווני כתום, חרדל, בורדו וגם כחול. הגזרות מגוונות אף הן: גזרת גברים אנדרוגנית, אוברסייז של שנות ה-60, וגם גזרת המותן הצמודה שמשדרת נשיות מתוחכמת במעיל הטראנץ’ – המופיע השנה גם בצבעוניות עזה ולא רק בכאמל.

בנוסף נוכל לראות בחנויות מעילים עם השפעות צבאיות, בשילוב תיפורי אבזמים וכופתות.
ואיך אפשר בלי הטרנד הפרוותי? זו הרי עונת הג’ונגל, שבה האריה והנמר דרים יחד. לא פלא שנמצא מעילי פרווה ומעילים מנומרים בשלל צבעים. בעניין הזה רק חשוב לי להזכיר לכולכן דבר או שניים: מעיל הפרווה נשאר תמיד באופנה, והוא משדר יוקרה וקלאסיות. אבל בינינו, לא עדיף לבחור פרווה סינתטית? זה יכול להיראות נהדר, זה הרבה יותר זול – וגם תשתתפו במאמץ לצמצום הסחר בחיות. תחשבו על זה!

עטופה בסטייל
גזרת אוברסייז, מבליטה רגליים ארוכות ומטשטשת בטן. צילום: טל טרי


מעיל לכל תרגיל

בחירת המעיל תלויה במידה רבה במבנה גופכן. יש לך מבנה אגס? לכי על גזרת הטראנץ’, עם קשירת מותן. מבנה גופך מלבני יותר, או שיש לך מעט בטן ורגליים יפהפיות וארוכות? לכי על גזרת האוברסייז התוחם במיוחד.
כך או כך, רצוי שתבחרי מעיל המסתיים בקו המותן, בדומה לג’קט, או כזה שאורכו מעט מעל קו הברך ולא מתחתיו, אם את רוצה ‘ללכת על בטוח’ בהתאמה לפרופורציות של גופך.

עטופה בסטייל
גזרת טראנץ’, אם זכית במותן צרה. צילום: טל טרי


ההמלצה שלי: על אף שמעיל איכותי הוא פריט לא זול, כדאי לכל אחת – נערה או אישה – להשקיע במעיל טוב אחד לפחות מדי עונה קרה. המעיל צריך להיות בעל חיים ארוכים, כזה שתוכלי להתחמם בו בגאווה ואולי אפילו להעביר אותו לדורות הבאים. לא תאמיני איך כולם יחייכו אלייך בחום כשאת עטופה בסטייל.

הכותבת היא סטייליסטית המתמחה בסטיילינג כביטוי עצמי והעצמה דרך בגדים, מרצה בשנקר ובמקומות נוספים, כותבת במגזין Go Style


פריט חובה נוסף בעונה הקרה: הג’ינס

כל מה שהורה צריך לדעת על פירסינג

תשובות לשאלות בוערות בנושא דמי כיס


עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.