fbpx

נערה בג’ינס

נערה בג'ינס

וגם אם את כבר אמא, עדיין כדאי לך ללבוש אותו. כי הג’ינס הוא הטרנד הכי יציב שיש בעולם האופנה, וכנראה שהוא גם לא הולך להיעלם בזמן הקרוב או הרחוק. אז איך תמצאי את הג’ינס המושלם עבורך? מה הולך להיות הלהיט הבא מתחת לחגורה? ואיך תכיני בעצמך בבית ג’ינס משופשף?

כל נערה ואישה כבר יודעת: אין כמו ג’ינס שיושב לך על הגוף באופן מושלם. הוא צעיר, הוא חתיכי, הוא “עושה את העבודה” ומתאים לכל מקום. אם יש טרנד שלעולם לא נס לחו, פריט לבוש שלעולם לא ייצא מהאופנה – הלוא הוא הג’ינס על צורותיו השונות, שלמעשה היה פה מאז ומעולם.

קצת היסטוריה

במקור הוא שימש כבגד עבודה פשוט ועממי, שנוצר לטובת עבודה במפעלים – שם היה צורך בבגד מבד קשיח וחזק שמונע שפשופים וקריעות. אולם תוך זמן קצר ההמון התאהב בו והוא הפך לפריט לבוש הכרחי בכל ארון בגדים.
מותג הג’ינס הראשון הוא לוי’ס (Levi’s), שבשנות החמישים לא נמצא גבר שלא רצה אותו לעצמו. אולם בעצם רק בשנות השבעים התחילו לעצב מכנסי ג’ינס עבור נשים.

היום, כפי שאנו יודעים, הג’ינס הוא פריט לבוש פופולרי ויומיומי בעולם כולו, והוא מתאים לכל הגילאים – אך בני הנוער אוהבים אותו ונאמנים לו יותר מכל השאר. אצלם ללא ספק תוכלו למצוא אותו בכל גזרה וצבע.
יחד עם זאת, עדיין יש כאלה שנמנעים מלכלול אותו באירועים מיוחדים ומכובדים (כן, גם את – אם לעולם לא נתפוס אותך מגיעה בג’ינס לחתונה). במקומות רבים הוא נחשב בפירוש כבגד בלתי רשמי, ואצלנו בארץ קבעה יושבת ראש הכנסת דליה איציק בשנת 2007 שלא תותר כניסה לכנסת למי שלובש/ת ג’ינס.

הרבה היסטריה

כל חברת אופנה שמכבדת את עצמה מתהדרת גם בפריטי ג’ינס אופנתיים, ולא רק במכנסיים אלא גם בג’קט הג’ינס שהוא “הקרדיגן החדש”, בווסטים, בשמלות, בחצאיות מיני, ואפילו בנעליים, כובעים ותיקים.
אחד היתרונות הגדולים של הג’ינס הוא דווקא היכולת שלו לשנות פנים, בהתאם לאביזרים ופריטי הלבוש שיתלוו אליו: עם חולצת טריקו פשוטה את תיראי נערה לא מתאמצת, עם חולצה מכופתרת תיראי רצינית ורשמית, ועם חולצת פאייטים נוצצת את מוכנה לכל מסיבה לוהטת.
אז מה בלט לאחרונה בממלכת הג’ינס? הרבה סקיני, אבל גם ג’ינס חתיכי בגזרה ישרה ומכנסונים קצרים. ומבחינתך, לא משנה מה את בוחרת – העיקר שהג’ינס יישב לך טוב על הגוף, כשהוא אוסף ומחטב.

נערה בג'ינס
בסתיו ובאביב, אל תוותרי על הווסט
נערה בג'ינס
מכף רגל ועד ראש. נעלי ג’ינס



הג’ינס הבא שלך

בחורף הקרוב טרנד הג’ינס ממשיך לשלוט, והוא חולש על כל הגוף – מכף רגל ועד ראש – בצבעו הכחול הטבעי, אך גם צבוע, שטוף, צבעוני ושחור.

  • עדיין כאן: סקיני, גזרה ישרה, מכנסון קצר עם גרביון צמר – הכול הולך. גם הפדלפון (מכנסי הפיל) שנעלמו לכמה שנים, חוזרים בגדול.
    נערה בג'ינס
    לא הלך לשום מקום. הפדלפון
    נערה בג'ינס
    בחורף נסי אותו עם גרביון או טייץ

  • השחור חוזר לג’ינס: המיתוס שאומר שכהה מרזה נכון גם שמדובר בג’ינס. מכנסי ג’ינס בצבע כהה הם ללא ספק מחטבים, ומעניקים לרגליים שלך מראה ארוך ויפה יותר. יתרון נוסף: ג’ינס שחור יכול לשמש אותך גם ליציאה בערב או למסיבה חגיגית ולהעניק לך מראה מהודר יותר.
  • טרנד הבאגי לרזות: מי שסגנון ה’בויפריינד’ קורץ לה יכולה לבחור בג’ינס בגזרת הבאגי, שנראה רפוי וגדול כאילו השאלת אותו מהחבר. כל האיט גירל של עולם האופנה, כמו קייטי הולמס, ויקטוריה בקהאם וקייט מוס כבר רכשו את ג’ינס הבויפריינד, אבל צריך לזכור דבר אחד:  מדובר בג’ינס שמתאים בעיקר לרזות והולך טוב עם נעל שטוחה או כפכפי אצבע ופחות למגפיים. וכמו בימי הזוהר של ג’יימס דין, עדיין ג’ינס מקופל בתחתית נחשב לסימן של דור צעיר ופורץ גבולות – והרי גם אנחנו כאלה (?). אז קפלי את ג’ינס הבויפרנד, ותיראי הכי פורצת גבול וקולית שיש.
  • נערה בג'ינס
    אדום לוהט. סקיני וצבוע בג’ינס אחד
    נערה בג'ינס
    גי’נס כהה זה מאריך ומרזה

  • בחזרה לקרעים: כן, הג’ינס הקרוע, הכי שנות התשעים שיש. משופשף או דהוי, העיקר שיתקבל המראה המחוספס. בפרזנטציה של דיזל מספרים שכדי ליצור ג’ינס דהוי, שטוף, משופשף וקרוע נדרשים ארבעה ימי עבודה של מלאכת קריעה והריסה. אבל בינינו, את יכולה להשיג תוצאה דומה בהרבה פחות זמן וכסף: קחי מהארון ג’ינס שכבר מזמן רצית לזרוק, שטפי אותו באקונומיקה, שפשפי את אזור הירך והברך עם אבן מחוספסת – והרי לך הג’ינס הכי מעודכן בסביבה.

    נערה בג'ינס
    שפשפי אותו. אפשר להכין גם בבית


    הכותבת היא סטייליסטית המתמחה בסטיילינג כביטוי עצמי והעצמה דרך בגדים, מרצה בשנקר ובמקומות נוספים, כותבת במגזין Go Style

    4 לוקים טיפוסיים של הטינאייג’רית

    עיצוב: כך תהפכו את חדר הילדים לחדר של מתבגר

    נוח או סקסי: מה צריך לדעת בקנייה של הלבשה תחתונה



עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.