fbpx

פני הדור

פני הדור

שוב עומדים בטור / מאת יאיר לפיד, איורים: יזהר כהן, הוצאת ידיעות ספרים 2011

ספר נוסף מבית היוצר של יאיר לפיד, המהווה המשך לאוסף הטורים הראשון שכבר פורסם בעבר. גם הפעם איגדו עבורנו מבחר מרשימותיו השבועיות של לפיד, המוכרות לנו היטב מטורו הפופולארי במוסף “7 ימים” של ידיעות אחרונות כבר מעל לשני עשורים (קודם לכן הופיע במוסף של “מעריב”).
ברשימותיו האישיות משתף אותנו לפיד באירועים, בחוויות, ברגשות ובמחשבות שמאפיינות את חייו כישראלי, כיהודי, כהורה, כבן זוג, כאב, כבן וכחבר. הוא לא מדלג על אף נושא שמשובץ בחיי היומיום של כולנו: הקשר הזוגי, הורים וילדים, חילוניים ודתיים, ישראל הראשונה וישראל השנייה, עניים ועשירים, עובדים זרים, דור שני לשואה, פייסבוק, יום האהבה, פחד ממחלות, ואפילו…מקלחת חמה.

בין 11 הספרים שכתב עד היום נמנים מותחנים בלשיים, ספרי ילדים ורומנים שתורגמו לשפות נוספות. ספרו האחרון, “זיכרונות אחרי מותי – סיפורו של טומי לפיד”, זכה בספר-פלטינה של התאחדות המו”לים בישראל והיה הספר הנמכר ביותר בישראל בשנת 2010. אולם כידוע לפיד אינו רק סופר מוערך, אלא גם נמנה עם אנשי התקשורת הבולטים בארץ. בין היתר הוא כתב סדרות טלוויזיה ומחזות שהועלו בתיאטרון, הנחה תוכניות אירוח ואף שיחק בצעירותו בסרט “שירת הסירנה”. כיום, מלבד טורו בידיעות הוא גם מגיש את “אולפן שישי” בערוץ 2. הוא נשוי לעיתונאית והסופרת ליהיא לפיד ואב לשלושה.

כבר נאמר על לפיד כי הוא ניחן ביכולת לכתוב בדייקנות את יומנו של דור שלם. בספרו “שוב עומדים בטור” ניכרים היטב ההומור והשנינות הייחודיים לו, בהם הוא מתבל את האירועים וההווי של כולנו. ובין כל הטורים האלה מחבר חוט של אהבת הבריות, אהבת הארץ ואהבת החיים.

עכשיו בעמוד הפייסבוק שלנו: חידון טריוויה ספרים! הזוכים ייהנו מספרו החדש של יאיר לפיד: “שוב עומדים בטור”

את “יומנו של חנון” כבר קראתם? הנאה מובטחת גם להורים

שלוש קלאסיקות מומלצות למתבגרים ולהוריהם

סיפורי האהבה הכי מרגשים ששלחתם אלינו

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.